Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Marijke winkels

Heb alleen maar lovende woorden voor de mensen die op dit kantoor werken . Intake gesprek was vriendelijk maar vooral duidelijk. Altijd bereikbaar en vriendelijk te woord gestaan . En heel goed... Heb alleen maar lovende woorden voor de mensen die op dit kantoor werken . Intake gesprek was vriendelijk maar vooral duidelijk. Altijd bereikbaar en vriendelijk te woord gestaan . En heel goed geholpen, en zeer tevreden met iedereen die ik gesproken heb .

Het is een gezellig klein bedrijf waar je jezelf al snel op je gemak voelt.

Nee

Vakkundig en alert. Professioneel advies. Maar blijven altijd menselijk. Prettige samenwerking.

Vakkennis op zeer hoog niveau. Zeer betrokken bij een zaak. Voelt goed.

Voor de klant is het winnen van een zaak altijd emotioneel. Als dan het geld dat de verliezende partij heeft uitbetaald niet doorgesluisd wordt, omdat het verrekend wordt met openstaande nota's is... Voor de klant is het winnen van een zaak altijd emotioneel. Als dan het geld dat de verliezende partij heeft uitbetaald niet doorgesluisd wordt, omdat het verrekend wordt met openstaande nota's is dat een beetje zuur. Het geld van de tegenpartij is bedoeld om te vieren dat je gewonnen hebt. Rekeningen worden toch wel betaald. Nu is dat plezier ontnomen. Had het graag van te voren geweten. Het blijft per slot emotie....

J Van der Blom

Nare situatie die waarbij ik duidelijk wat hulp kon gebruiken en zeer snel een afspraak gekregen op de zelfde dag.

Betrokken, deskundige hulp gekregen

Kundig, professioneel en meedenkend met de belangen en wensen van de client

Duidelijk, scherp, behulpzaam.

Meedenkend

Zou nog niet weten

Gea Wybenga

Gebruikt voor echtscheiding

Het proces liep vlot en snel.

Had graag een persoonlijke ontmoeting op prijs gesteld

joost van der Plaat

Prima ontvangen en goede uitleg gekregen

Goed advies gekregen

Geen offerte laten doen en vriendelijke medewerkers

Goed snel efficient

Duidelijk

Prettig, duidelijk en concreet

snelle reactie op mijn aanvraag, snelle service en zeer meedenkend, oplossing gericht en verhelderd gesprek gehad.

Fatima van der Louw

Een prettige evaring, Wat ik vooral als zeer prettig heb ervaren is dat alles vlot verliep, kon snel trecht en kreeg ook snel reactie op vragen of verzoeken. En de sfeer heb ik als zeer goed... Een prettige evaring, Wat ik vooral als zeer prettig heb ervaren is dat alles vlot verliep, kon snel trecht en kreeg ook snel reactie op vragen of verzoeken. En de sfeer heb ik als zeer goed ervaren. Voelde me op mijn gemak. En het mee denken was ook fijn natuurlijk.

Kreeg snel reactie op mijn vragen, dat heb ik als zeer prettig ervaren.
Persoonlijk en een prettige sfeer.