Offerte
Advies
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Ik ben heel goed gerustgesteld en ik ben blij dat ik Bernard heb ingeschakeld. Ik had van hem gehoord viavia. Hij wist heel goed hoe het zat en hij heeft de zaak voor mij gewonnen!

Goed bereikbaar per mail en whatsapp, en zelfs 's avonds indien dat nodig was.

Ik heb geen verbeterpunten.

Ze stond me goed te woord en daarna ook nog toppie

Dame werking????

Koerts A P

Advies van Jojanneke omtrent testament en afwikkeling

advies

Fieneke van Kleinwee-Burgering

Het was de eerste keer dat ik een advocaat nodig had en ik was blij met de steun en informatie die ik heb gekregen. Jojanneke is een fijn persoon waardoor je vertrouwen krijgt en er zelf ook voor... Het was de eerste keer dat ik een advocaat nodig had en ik was blij met de steun en informatie die ik heb gekregen. Jojanneke is een fijn persoon waardoor je vertrouwen krijgt en er zelf ook voor gaat. Duidelijke uitleg en niets was teveel.Bedankt

betrokkenheid, duidelijkheid, neemt tijd voor hun cliënt.

Zou ik op dit moment even niet weten. Ik was zeer tevreden

Jolanda

Mijn ervaringen met Schravenmade Advocaten zijn goed.

Je persoonlijke portal, erg handig en zeker van deze tijd.

De documenten wellicht beter beschrijven in de portal, want soms is het wel een zoek werk om een bijlage terug te vinden

Ik had advies nodig omdat ik door mijn werkgever boventallig werd verklaard.
Ondanks mijn DAS rechtsbijstand verzekering, ben ik op advies van een kennis bij Jojanneke terecht gekomen.
...
Ik had advies nodig omdat ik door mijn werkgever boventallig werd verklaard.

Communicatie & kennis!

Zeer positief

Inleven in de situatie van de client

nvt

Advies in huurcontracten ed

In het algemeen heb ik een positieve ervaring qua onderdelen offerte en nazorg vinf ik ze minder.

Er werd snel tijd vrij gemaakt als ik met iets zat en een snelle teugkoppeling.

Wat betreft de offerte : ik zat in een lastige situatie, heb zelf niet naar een offerte gevraagd., stond mijn hoofd niet naar.
Mogelijk dat Schravenmade gezien mijn situatie zelf pro actiever...
Mogelijk dat Schravenmade gezien mijn situatie zelf pro actiever kunnen werken.
Mij is geen offerte voorgelegd , alleen een uur tarief.
Ook qua nazorg vind ik ze minder, na gedag zeggen heb ik nooit meer iets vernomen.

Yuri Lijffijt

Het was de eerste keer dat ik een advocaat nodig had, gelukkig heeft het goed uitgepakt.

Ze hebben me zeer serieus genomen en goed aangevoeld toen het niet goed ging op persoonlijk vlak.