Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Liesbeth van den Top

Ik heb een goede ervaring gehad met Martijn. Hij stond voor ons klaar in zijn vrije tijd en heeft ons van goed advies voorzien. Hij vermelde ook duidelijk voorwaarden een bijkomstigheden aan... Ik heb een goede ervaring gehad met Martijn. Hij stond voor ons klaar in zijn vrije tijd en heeft ons van goed advies voorzien. Hij vermelde ook duidelijk voorwaarden een bijkomstigheden aan bijstand door een advocaat mocht de zaak voor de rechter komen.

Vlot in het contact en een persoonlijk advies

Het woordgebruik vond ik zo nu en dan grof, ik vond het vloeken ook niet prettig. Als dit niet was, zou het professioneler overgekomen zijn.

Brouwer Storage Consultancy

Bijzonder positief

Meedenken en het juiste advies geven voor de cliënt, ook al staat dit haaks op het commerciële belang van het kantoor. Ik ben twee maal in de situatie geweest dat ik gelijk had, maar gelijk hebben... Meedenken en het juiste advies geven voor de cliënt, ook al staat dit haaks op het commerciële belang van het kantoor. Ik ben twee maal in de situatie geweest dat ik gelijk had, maar gelijk hebben en krijgen zijn twee verschillende zaken in de rechtspraak. In beide gevallen heeft Martijn mij geadviseerd om proberen te schikken omdat de tegenpartij een langere adem had en over onbeperkte middelen beschikte, Ik had beide niet. Dit schikken heb ik zelfstandig kunnen uitonderhandelen met op de achtergrond het advies. Hiervoor zijn mij geen kosten in rekening gebracht. Dit staat haaks op de reputatie (vooral in Angelsaksische landen) die vaak wordt toegedicht aan advocaten.

Op basis van mijn ervaringen zijn die er niet.

Direct en zonder er omheen draaien dit is als fijn ervaren. telefonische afwikkeling

Kort en bondig dit werkte voor mij positief

Op dit moment niet

E. Willemsen

Na aanmelding direct reactie ontvangen via e-mail en kort daarna ook telefonisch. Rustige en duidelijke communicatie, snelle beantwoording op vraagstelling. Indien nodig blijkt te zijn ook... Na aanmelding direct reactie ontvangen via e-mail en kort daarna ook telefonisch. Rustige en duidelijke communicatie, snelle beantwoording op vraagstelling. Indien nodig blijkt te zijn ook opvolgende acties besproken. Al met al een snelle en fijne afhandeling.

snelle reactie, duidelijke communicatie

nvt

Jordy hubert

Hele prettige ervaring. Direct begrip voor het probleem en passende oplossing

Direct , kundig

Nog niks

Frank Kirsten

Bijzonder positief.

Van galen

Vriendelijk, snelle reactie en duidelijk in uitleg

Door lastigheid van dossier was prijs indicatie zeer moeilijk te geven. Ongemerkt liep het hoog op. Gelukkig wel betalingsregeling mogelijk

Een deskundig kantoor met een fijne sfeer.

- Zeer persoonlijk en betrokken
- Uitgebreide voorlichting
- Gedegen kennis van de materie

- Ik denk dat wat meer creativiteit in oplossingen wel mogelijk was geweest. Ik heb veel dingen zelf bedacht en uitgewerkt waar ik vanuit jullie wel iets meer verwacht had.
- Vervolgens vind...
- Vervolgens vind ik het aantal geschreven uren wel fors in vergelijk met hoeveel ik zelf heb gedaan.
- Communciatie was some wat kortaf.

Ik werd meteen teruggebeld en kon mijn vraag uitgebreid stellen en kreeg ook een bevredigend antwoord, dus alle pluim.

De snelheid van reageren.

Ronald lutteke

Uitstekend en duidelijk geholpen, en in alle rust uitleg gegeven.