Scaliger

Heb je beter geleerd hoe je vragen moet beantwoorden?
7.4/10
Hoe was de sfeer in de klas?
Heb je beter grip gekregen op de examenstof?
8.2/10
Kon de docent goed uitleggen?

Het was fijn dat het een kleine groep was waar in gewerkt werd en de uitleg was duidelijk, dus ik heb er veel van geleerd.

Een hele goede cursus waardoor je Grieks veel beter gaat begrijpen.

Goede afwisseling tussen pensum en vertalen

Jasper Oosterloo

Het was een goede ervaring, ik heb in 2 dagen meer geleerd dan in de afgelopen 2 jaar! Ik heb ook veel inzicht in hoe ik nu verder kan leren voor Grieks.

Nee

Het was vrij behulpzaam, maar lichtelijk onoverzichtelijk. Erg fijn een idee te krijgen van hoe het examen in elkaar steekt en hoe je het moet aanpakken.

Duidelijke stappenplannen en goede voorbeeldvragen.

Ik vond de examentraining heel nuttig. Ik heb voor mijn gevoel beter leren vertalen , of in elk geval fouten ontdekt en ook meer inzicht gekregen in het pensum. Ook vond ik het een leuke manier om... Ik vond de examentraining heel nuttig. Ik heb voor mijn gevoel beter leren vertalen , of in elk geval fouten ontdekt en ook meer inzicht gekregen in het pensum. Ook vond ik het een leuke manier om bezig te zijn met Grieks

interessant en leerzaam

interessant en leerzaam

Prima!

Duidelijk

Gabriel

De examentraining Latijn bij scaliger was zeer leerzaam. In 2 dagen hebben we een groot deel van het pensum op een manier behandeld die ik niet gewend was en eigenlijk zeer goed. Ik heb het idee dat... De examentraining Latijn bij scaliger was zeer leerzaam. In 2 dagen hebben we een groot deel van het pensum op een manier behandeld die ik niet gewend was en eigenlijk zeer goed. Ik heb het idee dat ik goed voorbereid ben voor de schoolexamen en ce. de docent was zeer bevlogen, dat hielp ook.

Fijne locatie, intenstief en leerzzam

Ferdinand

Zeer goede training van hoog niveau waar ik de stof van een half jaar Latijn beter ben gaan begrijpen. Dank Scaliger!

Docent legt goed en rustig uit

Korte, intensieve trainingen. Nuttig en leerzaam, al had ik wel het gevoel dat 3 dagen toch vrij kort waren voor de totale stof.

Goede diepgang op thematiek van het verhaal en overzicht van gebeurtenissen van het verhaal die goed diende als rode draad om op terug te vallen