Scaliger

Je aankoop wordt beschermd

Kon de docent goed uitleggen?
Hoe was de sfeer in de klas?
Heb je beter grip gekregen op het pensum?
Heb je beter leren vertalen?
7.4/10

Diana

Het was heel fijn om een goed overzicht te krijgen van hoe alle stof nu precies in elkaar zit en hoe je dit het beste kan leren.

Duidelijke structuur in de lessen.

Pieter

We hebben uitvoerig de stof gesproken, en veel weggezakte grammatica herhaald. Ik ga nu een stuk zelfverzekerder naar mijn eindexamen toe

De docent wist erg goed belangrijke woorden uit Griekse teksten en belangrijke onderdelen uit het pensum te halen. Er werd veel aandacht geschonken aan het stampen van dit soort dingen, waardoor we een beter beeld van het Grieks en het verhaal hebben gekregen.

Laurens Harms

Enorm leerzaam, persoonlijk en een fijne sfeer.

Docent richt zich goed op de zwakke punten van de leerling.

Daan

Genoten van een zeer educatieve en actieve examentraining latijn waarin ik het gevoel heb gehad dat alles duidelijk op een rijtje werd gezet.

Uitleg en actieve houding van de docent spoorde mij aan actief bezig te blijven met de stof

Was wel leuk, pensum goed behandel, iets minder aan vertalen toegekomen wat ik jammer vond aangezien ik daar het meeste moeite mee had.

Duidelijk, goed voorbereid

Veel ruimte voor vragen

Charlot

Ik vond het een zeer nuttige training. Wel hoop ik dat ik diep genoeg op de stof in ben gegaan om een voldoende te halen, omdat ik nog niet echt het gevoel heb dat ik de vragen nu veel beter ga...

Ik onthoud nu sommige delen van het pensum beter doordat die delen echt zijn uitgelegd met veel emotie en doordat Jordi ons er echt aan herinnerde het zelf ook te 'voelen'.

Paul Verhaak

Ik vond et fijn alleen ik had het fijn gevonden meer te vertalen ipv het pensum te bespreken.

Proefvertalen gaat beter. Fijne docent.

Prima, wel minder dan Leiden

Duidelijke uitleg van het pensum

Lotte van Linschoten

Positief

Duidelijke uitleg en ontspannen sfeer, fijn om in kleine groep te werken.