Scaliger

Heb je beter geleerd hoe je vragen moet beantwoorden?
7.4/10
Hoe was de sfeer in de klas?
Heb je beter grip gekregen op de examenstof?
8.2/10
Kon de docent goed uitleggen?

Demi

Twee fijne dagen, dieper ingaan op de stof en nadruk leggen op belangrijke passages en aandachtspunten. Handig om vlak voor het CE nog even wat extra hulp gehad te hebben om fris het CE te kunnen... Twee fijne dagen, dieper ingaan op de stof en nadruk leggen op belangrijke passages en aandachtspunten. Handig om vlak voor het CE nog even wat extra hulp gehad te hebben om fris het CE te kunnen maken. Docent was duidelijk en erg geduldig.

Het steeds herhalen van dingen die minder goed gingen was erg fijn en hielp om de gemaakte fouten beter te onthouden

Henny Vrienten

Goed was hulpvol maar minder persoonlijke hulp dan ik had gehoopt

Veel uitleg over het pensum en het verhaal.

Ik vond een goede training, ik denk dat ik veel goede leertechnieken heb geleerd. Nu nog maar het cijfer afwachten...

Orde in de les en luchtigheid van de leraar.

Goed, kleine klas, aardige docent. Veel gedaan.

Fijn om het pensum uitgebreid door te nemen.

Lucy

Ik heb geleerd hoe ik op een andere manier naar het pensum moet kijken en hoe ik het moet interpreteren. Ook heb ik geleerd hoe ik effectiever en beter moet vertalen.

Duidelijk en gestructureerde uitleg van zowel het pensum als de proefvertalingen.

Thijs

Het was een zeer leerzame cursus en je ziet door deze cursus goed in wat je moet verbeteren.

Met het vertalen heb ik een duidelijke verbetering bij mezelf gezien

Eindelijk echt grieks uitleg en hoe t werkt

Enthousiasme, omgeving waarin je fouten mag maken, niet te serieus

Het was echt heel fijn en goed te volgen! Alles weer even op een rijtje. Ik heb nu een beter gevoel over mijn Grieks examen.

Het gaat niet te snel en het wordt duidelijk uitgelegd.

Fin Claes

Fijn, duidelijk, goede hulp

Veel duidelijkheid over het pensum

Erg goede cursus, kleine groep en persoonlijke aandacht.

Hele duidelijke uitleg bij proefvertalen en duidelijke aandachtspunten gekregen zowel persoonlijk als algemeen.