Scaliger

Je aankoop wordt beschermd

Kon de docent goed uitleggen?
Hoe was de sfeer in de klas?
Heb je beter grip gekregen op het pensum?
Heb je beter leren vertalen?
7.4/10

Ik vond het een duidelijke en fijne examentraining.

Duidelijke uitleg. Goeie structuur, daarmee bedoel ik de planning van de dag.

Mert

Je krijgt veel aandacht van de docent(meneer Van der Maas). Je wordt goed aan het werk gezet en gestuurd door de docent en geholpen waar je vragen had. Je hebt hier heeeeeel veel aan

Goede docent

Alles is nu helder en ik voel me goed voorbereid op de examens.

Tomas den hertog

Ik vond het een prettige ervaring, was duidelijk waar we moesten zijn en een goeie locatie, ook fijn dat je bij betaling persoonlijk contact hebt is toch beter dan een geautomatiseerd proces

Goeie docent met veel kennis, goeie uitleg

Roos

Het was heel nuttig en fijn, de docent was begrijpelijk en boeiend

Het was heel fijn en rustig en het zorgde ervoor dat je heel bewust bezig was met de tekst

Duidelijke, fijne uitleg over de gehele CE stof.

Inzicht in het pensum

Ralitsa Mihaylova

HE LE MAAL TOP!!!!!!!

Docent was begripvol, kundig en gewoon een absolute top docent!

Mijnervaringexamentrainingscaligerbijzonderliger is bijzonder goed. De uitleg was duidelijk en veel. Het was voornamelijk een training voor de voorbereiding op het examen met tips voor het examen...

Interactie

Een fijne en overzichtelijke training om de stof krachtig te bespreken

Het duidelijk bespreken van de teksten - en het echt begrijpen ervan. Ook het bespreken van de teksten die we moesten vertalen zorgde ervoor dat ik goed mijn fouten kon inzien.

Goede duidelijke planning, grondig de teksten besproken en een duidelijk overzicht gekregen van hoe ik de vertaling aan moet pakken.

Goed geoefend met wat voor vragen we kunnen verwachten op het examen en goed en snel de basis van het vertalen geleerd.