Scaliger

Hoe was de sfeer in de klas?
Heb je beter leren vertalen?
7.4/10
Heb je beter grip gekregen op het pensum?
Kon de docent goed uitleggen?

Joep van Duffelen

Super, SO naar Niko

Heel goede uitleg, kleine klas, goede afwisseling van thema’s en genoeg pauzes. Persoonlijk, serieus.

Femke Kortekaas

Goede

Kleine klas, goede uitleg, genoeg pauzes, relaxte sfeer, veel begrip, veel geduld, je hoefde niet bang om vragen te stellen, leraar was geïnteresseerd in je

Top SO naar Niko

Veel pauze

Goede training. Ik heb slechts twee dagen meegedaan maar ik heb veel geleerd.

Prima training, goed contact met de docent.

Max

Goede duidelijke aanpak en fijne vorm van werken.

De afwisseling

Tim

Persoonlijk. Prettig. Overzichtelijk

De filosofiestromen waren heel duidelijk en compleet uitgelegd evenals de verhaallijnen van de pensa

Jim cords

Ik heb de examentraining goed ervaren en ben ervan overtuigd dat alleen deze 3 daagse cursus al voldoende kan zijn voor een voldoende, dat lijkt me genoeg zeggen over de kwaliteit van de cursus.

De lessen waren erg gericht op waar wij om vroegen.

Ik vond het erg leerzaam en ik ben zeker geholpen!

Goede afwisseling tussen zelfstandig werken en luisteren naar uitleg en veel individuele aandacht.

Ik vond het een leerzame cursus, het is vooral handig om wat meer overzicht te creeeren. In het begin hebben we bepaalde teksten naar mijn mening iets te uitgebreid behandelt maar daarna ging het...

Heldere uitleg, vriendelijke docent

Jules

Ik vond het fijne examentraining, met name de tips en het bespreken van de vertaling. Het doorlopen van het pensum met alle belangrijke dingen vond ik ook fijn, oa de Nederlandse teksten

Het ging snel maar was krachtig, en de uitleg duidelijk