Scaliger

Heb je beter geleerd hoe je vragen moet beantwoorden?
7.4/10
Hoe was de sfeer in de klas?
Heb je beter grip gekregen op de examenstof?
8.2/10
Kon de docent goed uitleggen?

Overzichtelijke training van goede kwaliteit met een lekker tempo. de groep is niet te groot en niet te klein, en er heerst een gemotiveerde sfeer.

persoonlijke problemen worden ook aangepakt.

guusje spruit

De examentraining voldeed niet aan mijn verwachtingen. We hebben het pensum slecht doorgenomen en ik heb niet het gevoel dat ik beter voorbereid ben op mijn eindexamen. Ik baal hier best wel van... De examentraining voldeed niet aan mijn verwachtingen. We hebben het pensum slecht doorgenomen en ik heb niet het gevoel dat ik beter voorbereid ben op mijn eindexamen. Ik baal hier best wel van aangezien deze cursus mij 275 euro heeft gekost en ook 2 dagen van mijn tijd.

Ik heb een paar nuttige tips over vertalen meegekregen.

Jessie van de Nieuwenhuijzen

Over het algemeen heb ik de training als erg nuttig ervaren. Het pensum zit veel beter in mijn hoofd en ik heb veel tips gekregen hoe ik het beste kan voorbereiden op mijn examen. Ook was het fijn... Over het algemeen heb ik de training als erg nuttig ervaren. Het pensum zit veel beter in mijn hoofd en ik heb veel tips gekregen hoe ik het beste kan voorbereiden op mijn examen. Ook was het fijn om bepaalde grammatica wat op te frissen. Echter, naar mijn mening had er meer tijd besteed kunnen worden aan het vertalen.

Ik vond dat de docent, Niko Schonebaum in mijn geval, erg goed kon uitleggen en ons echt wilde helpen met het beter begrijpen van de stof en hoe we dit op een examen kon toepassen.

Het was fijn om in twee dagen bijna het hele verhaal door te nemen. Verder waren de tips over hoe te vertalen erg handig, ik heb een stuk beter leren vertalen.

Handige tips voor vertalen, ook de extra oefenvragen waren fijn.

Niet heel nuttig zeker voor de kosten.

Tekst een keer doorlopen
Via stappen vertalen

ilke altundag

Leerzaam

Docent kent de theorie goed, goede uitleg

Handig om met Grieks 2 dagen bezig te zijn, de methode is alleen niet altijd even handig.

Tips en tricks

Sophie

Niet echt on point...

Het pensum dat we besproken hebben is goed besproken

Ik heb ik korte tijd veel geleerd. Het klasje was klein en we gingen in rap tempo door de examenstof heen.

Ik vond het proefvertalen erg goed uitgelegd. Heb het gevoel dat ik daar stappen heb gemaakt.
Ook de vragen bij het pensum hielpen.

Ik had er meer van verwacht en had gehoopt dat we op een dag meer zouden vertalen.

De trainer wist veel van het onderwerp af. Hij kon veel verschillende voorbeelden geven.