Scaliger

Hoe was de sfeer in de klas?
Heb je beter leren vertalen?
7.4/10
Heb je beter grip gekregen op het pensum?
Kon de docent goed uitleggen?

Jessie van de Nieuwenhuijzen

Over het algemeen heb ik de training als erg nuttig ervaren. Het pensum zit veel beter in mijn hoofd en ik heb veel tips gekregen hoe ik het beste kan voorbereiden op mijn examen. Ook was het fijn...

Ik vond dat de docent, Niko Schonebaum in mijn geval, erg goed kon uitleggen en ons echt wilde helpen met het beter begrijpen van de stof en hoe we dit op een examen kon toepassen.

Het was fijn om in twee dagen bijna het hele verhaal door te nemen. Verder waren de tips over hoe te vertalen erg handig, ik heb een stuk beter leren vertalen.

Handige tips voor vertalen, ook de extra oefenvragen waren fijn.

Niet heel nuttig zeker voor de kosten.

Tekst een keer doorlopen
Via stappen vertalen

ilke altundag

Leerzaam

Docent kent de theorie goed, goede uitleg

Handig om met Grieks 2 dagen bezig te zijn, de methode is alleen niet altijd even handig.

Tips en tricks

Sophie

Niet echt on point...

Het pensum dat we besproken hebben is goed besproken

Ik heb ik korte tijd veel geleerd. Het klasje was klein en we gingen in rap tempo door de examenstof heen.

Ik vond het proefvertalen erg goed uitgelegd. Heb het gevoel dat ik daar stappen heb gemaakt.
Ook de vragen bij het pensum hielpen.

Ik had er meer van verwacht en had gehoopt dat we op een dag meer zouden vertalen.

De trainer wist veel van het onderwerp af. Hij kon veel verschillende voorbeelden geven.

Sem de Voogd

De uitleg was heel duidelijk, we hadden zelf inbreng in welke onderwerpen we wilden behandelen en vragen werden op verschillende manieren beantwoord om het te verduidelijken: over-all heel erg fijn

Heel duidelijk schema van wat wanneer gedaan wordt

Marlotte

• Nieuwe manier van vertalen
• Sterke aandacht en goede uitleg als je iets niet begrijpt