Scaliger

Heb je beter geleerd hoe je vragen moet beantwoorden?
7.4/10
Hoe was de sfeer in de klas?
Heb je beter grip gekregen op de examenstof?
8.2/10
Kon de docent goed uitleggen?

Sem de Voogd

De uitleg was heel duidelijk, we hadden zelf inbreng in welke onderwerpen we wilden behandelen en vragen werden op verschillende manieren beantwoord om het te verduidelijken: over-all heel erg fijn

Heel duidelijk schema van wat wanneer gedaan wordt

Marlotte

• Nieuwe manier van vertalen
• Sterke aandacht en goede uitleg als je iets niet begrijpt

Goed, ik heb nu een duidelijk overzicht van het pensum en heb meer structuur als ik aan het vertalen ben.

De manier waarop het pensum is doorgenomen vond ik prettig

Mijn ervaring met Scaliger is heel goed. Ik heb in twee dagen veel bijgeleerd, de rode draad in mijn hoofd gekregen en connecties gemaakt die ik eerder nooit heb gezien.

Duidelijk een tijdlijn maken om de grote lijn van het boek/pensum in je hoofd te kunnen krijgen.
Goede planning/tijdsverdeling

Tessel van Oirsouw

Hij was erg vriendelijk, legde erg duidelijk uit, vertelde erg boeiend en stond open voor vragen dus mijn ervaring met hem was erg goed.

Ik heb een goed overzicht gekregen van alle stof en we hebben ook alles geoefend zoals het op het examen komt.

Het was duidelijke uitleg en de stof werd op een goed tempo behandeld.

De tijdlijn van de geschiedenis met daarin ook wanneer de teksten zich afspeelden.

Uitstekend

Duidelijke structuur

Fijn, het heeft zeker geholpen, maar nu nog steeds niet echt het gevoel dat ik nu het examen heel veel beter ga maken.

Fijne klassikale samenwerking/uitleg