Scaliger

Heb je beter geleerd hoe je vragen moet beantwoorden?
7.4/10
Hoe was de sfeer in de klas?
Heb je beter grip gekregen op de examenstof?
8.2/10
Kon de docent goed uitleggen?

Maud van Hoek

Erg nuttig maar wel vermoeiend!

Heel erg fijne uitleg

Zeer veel geleerd! Hele fijne docent, en fijne werksfeer

Er werd veel aandacht gegeven aan de minpunten

Ik vond het een hele fijne training. De dingen werden goed en rustig uitgelegd.

Goede rustige uitleg en veel dieper op de stof ingegaan dan dat ik op school doe.

Ik ben heel blij dat ik de examentraining Grieks heb gedaan. Ik ga nu een stuk zelfverzekerder m'n examen in!

Het herhalen van alles was heel fijn. Heel fijn dat we maar met z'n vieren de examentraining deden. Er was altijd de volle 100% aandacht voor mij.

Heel structureel en goed uitgelegd.

Simone

Ik heb 2 hele leerzame dagen gehad, en heb echt het idee dat ik na deze training beter voorbereid ben op zowel mijn schoolexamen als het eindexamen.

De leraar was erg goed, hij legde heel fijn uit en zorgde voor een goede sfeer. Ik ben nu ook verbanden gaan zien waar ik eerder nog niet aan had gedacht, je leert de stof op een andere manier... De leraar was erg goed, hij legde heel fijn uit en zorgde voor een goede sfeer. Ik ben nu ook verbanden gaan zien waar ik eerder nog niet aan had gedacht, je leert de stof op een andere manier bekijken.

Anne

Fijne training, goede docent, fijne goed

Fijn op eigen tempo

Zeer nuttig, veel van opgestoken!

Examentraining wordt op leuke manier gegeven

Sil Lapperre

Heel erg positief

Jordi weet precies wat er gevraagd wordt op het examen en stemt de training daar goed op af

Op een erg duidelijke en gestructureerde manier teksten uit het pensum doorgenomen en stukken tekst zelf vertaald

Erg goed beeld gekregen van de behandelde teksten en de context!!