Scaliger

Hoe was de sfeer in de klas?
Heb je beter leren vertalen?
7.4/10
Heb je beter grip gekregen op het pensum?
Kon de docent goed uitleggen?

Ik ben er nog niet over uit of ik er wat aan gehad heb of niet, het voelde meer als een 8 uur durende latijn les dan een echte examentraining.

Het was een fijne leraar. En ik heb leren inzien dat ik nog meer aan m'n proefvertalingen kan werken.

Erg fijne examentraining waarbij ik het hele pensum nu beter snap

De individuele aandacht die we kregen omdat ons zwakke punt ergens anders lag dan de rest van de groep

Marieke Hoekstra

Beter inzicht

Zeer leerzaam. Heb veel inzicht gekregen in de teksten zelf. Enige minpuntje is niet zo veel proefvertaling

Heel veel inzicht in teksten van oensum gekregen. Goede uitgebreide uitleg

Het doornemen van het hele pensum was fijn! Verder vond ik het heel fijn dat onze leraar, speciaal voor een vriendin en mjj nog wat tijd wilde besteden aan het laatste stuk van het pensum, omdat wij... Het doornemen van het hele pensum was fijn! Verder vond ik het heel fijn dat onze leraar, speciaal voor een vriendin en mjj nog wat tijd wilde besteden aan het laatste stuk van het pensum, omdat wij dit graag wilden. Erg lief!

De inhoud van het verhaal in het pensum wordt stukke duidelijker!

Ik had een goede ervaring met de examentraining, omdat ik lange tijd aan een stuk Grieks heb kunnen doen. Echter had ik er wel meer van verwacht.

Veel goefend in korte tijd

Fijne uitleg

Heel positief benaderen van de onderwerpen

Prettig

De wegwijzers

Fijne docent, echter niet erg veel geleerd. Wel goed om intensief in te gaan op de stof, maar dit had m.i. nog wel iets dieper gekund.

Veel kennis!