Scaliger

Heb je beter geleerd hoe je vragen moet beantwoorden?
7.4/10
Hoe was de sfeer in de klas?
Heb je beter grip gekregen op de examenstof?
8.2/10
Kon de docent goed uitleggen?

Het was een leerzame ervaring en als ik het zelf aangepakt had zou ik er niet zoveel van hebben begrepen.

- goede uitleg bij het Pensum
- goede analyse can de tekst

Ik had een beetje last van het feit dat mijn medestudenten dingen wilden behandelen die ik al kom maar de uitleg die wel van belang was voor mij was erg nuttig

De docent spreekt erg duidelijk wat helpt bij het krijgen van inzicht

Goede inhoud en docent. Ik heb nu wel een beter gevoel over mijn examen

Inhoud

Super!

Goede docent, duidelijke uitleg.

Ik heb een leerzame tijd gehad bij scaliger en heb meer vertrouwen in mijn eindexamen.

Tof

Het duidelijk antwoord geven op gestelde vragen

Het pensum doornemen en basiswoorden

Ik heb erg veel aan de examentraining gehad. Voor de examentraining had ik geen idee waar ik moet beginnen met het leren voor het Griekse examen. De leraar heeft me nu een richtlijn gegeven waardoor... Ik heb erg veel aan de examentraining gehad. Voor de examentraining had ik geen idee waar ik moet beginnen met het leren voor het Griekse examen. De leraar heeft me nu een richtlijn gegeven waardoor ik niet delen ga leren die niet nutteloos is. Wel vond ik het jammer dat we niet het gehele pensum hebben kunnen bespreken.

Duidelijk uitgelegd en heb nu richtlijnen gekregen.

Veel van geleerd! Duidelijke uitleg en veel uitleg over de Nederlandse teksten in het pensum.
Wel wat lange dagen daardoor is aan het eind de concentratie wat verloren.

Goede stap voor stap uitleg over vertalen en hoe het pensum in elkaar steekt.

Professioneel, doelgericht, duidelijk en goed te volgen plan, aanvullend op je nodigheden, effectief, soms ook even ontspannen, zeer leerzaam

Motiverend, effectief, gezellig