Scaliger

Je aankoop wordt beschermd

Kon de docent goed uitleggen?
Hoe was de sfeer in de klas?
Heb je beter grip gekregen op het pensum?
Heb je beter leren vertalen?
7.4/10

Ik vond de hulp bij vertalen goed, alleen er zijn echt veel te weinig teksten besproken, vertalen is niet bij te schaven in zo'n korte tijd maar alle teksten bespreken levert je daarom meer voordeel...

vertalen!

2 intensieve dagen, maar de moeite waard. Ik heb meer begrip gekregen van vooral het Pensum, zoals ik verwacht had.

-Duidelijke richtlijnen
- Uitleg vanuit de basis

Myrte Kuipers

Was goed, fijn overzicht

vertalen leren, woordenboek gebruik

Marcus Westerveld

Examentraining Utrecht 29+30 april

Tempo en de manier van uitleg

Wij zaten met 10 leerlingen in een lokaal. De sfeer werd snel informeel en ontspannen maar toch werd er hard gewerkt. In die twee dagen heb ik veel meer inzicht gekregen in het vertalen. Alle dingen...

De leraar zat heel dichtbij dus je werd veel beter betrokken bij de uitleg.

Prettige sfeer bij de examentraining. We kregen duidelijke uitleg over het pensum en vertaaltips. De training heeft zeker geholpen en ik heb vertrouwen dat het examen gaat lukken.

Duidelijke uitleg, persoonlijke aandacht om de stof nog beter te begrijpen en tips om te laten zien hoe een examen aangepakt moet worden.

Goede sfeer goede uitleg

Diana

Het was heel fijn om een goed overzicht te krijgen van hoe alle stof nu precies in elkaar zit en hoe je dit het beste kan leren.

Duidelijke structuur in de lessen.

Diana

Duidelijke structuur in de lessen.

Clint

Ik vond het erg gezellig en leerzaam

Veel aandacht in een klas van 10