Scaliger

Heb je beter geleerd hoe je vragen moet beantwoorden?
7.4/10
Hoe was de sfeer in de klas?
Heb je beter grip gekregen op de examenstof?
8.2/10
Kon de docent goed uitleggen?

Prettig

De wegwijzers

Fijne docent, echter niet erg veel geleerd. Wel goed om intensief in te gaan op de stof, maar dit had m.i. nog wel iets dieper gekund.

Veel kennis!

Leuk en leerzaam

De wegwijzers van het pensum

Goede ervaring, veel geleerd over zowel pensum als proefvertaling. Had wel liever iets meer uit het pensum behandeld, misschien hoger tempo.

Veel herhaling, wat fijn is want zo onthoud je alles beter.

De eerste dag viel mij exht heel erg tegen, niet alleen ik vond dit maar het meerendeel van de klas. Op de tweede dag hebben we met z’n allen dit gemeld en gezegd dat we het anders willen. Sinds de... De eerste dag viel mij exht heel erg tegen, niet alleen ik vond dit maar het meerendeel van de klas. Op de tweede dag hebben we met z’n allen dit gemeld en gezegd dat we het anders willen. Sinds de tweede dag ging alles naar wens en heb ik daadwerkelijk ook echt iets geleerd.

Misschien moet dit vaker aangepakt worden zoals het vanaf dag 2 is aangepakt. Daarom maar 3 Reeten

Sterke punten: de tips die je krijgt bij het vertalen

Was goed, ik moet nog wel zien hoeveel nut het heeft gehad

Dieper ingaan op de inhoud van alle vertaalde teksten

Prima Grieks training, had misschien wat gestructureerder kunnen zijn, mijn grammatica had ook meer verbeterd kunnen worden

Ik vond het een fijne examentraining, de docent was ook heel enthousiast dus dat maakt het ook erg leuk!

Enthousiasme
Geduld
Fijne uitleg

Els

We zaten met vijf leerlingen in de klas en hebben alle tijd nuttig besteed. Ik heb zelf een overzichtelijker beeld gekregen van de stof voor het latijn CE en begrijp de inhoud van alle teksten nu... We zaten met vijf leerlingen in de klas en hebben alle tijd nuttig besteed. Ik heb zelf een overzichtelijker beeld gekregen van de stof voor het latijn CE en begrijp de inhoud van alle teksten nu ook een stuk beter.

Goede tijdsplanning. De pauzes kwamen op de goede momenten zodat ik geconcentreerd kon blijven

Heel fijn

Kalm en duidelijk uitleg gevend