Scaliger

Hoe was de sfeer in de klas?
Heb je beter leren vertalen?
7.4/10
Heb je beter grip gekregen op het pensum?
Kon de docent goed uitleggen?

Ik ben er nog niet over uit of ik er wat aan gehad heb of niet, het voelde meer als een 8 uur durende latijn les dan een echte examentraining.

Het was een fijne leraar. En ik heb leren inzien dat ik nog meer aan m'n proefvertalingen kan werken.

Zeer leerzaam. Heb veel inzicht gekregen in de teksten zelf. Enige minpuntje is niet zo veel proefvertaling

Heel veel inzicht in teksten van oensum gekregen. Goede uitgebreide uitleg

Het doornemen van het hele pensum was fijn! Verder vond ik het heel fijn dat onze leraar, speciaal voor een vriendin en mjj nog wat tijd wilde besteden aan het laatste stuk van het pensum, omdat wij...

De inhoud van het verhaal in het pensum wordt stukke duidelijker!

Erg fijne examentraining waarbij ik het hele pensum nu beter snap

De individuele aandacht die we kregen omdat ons zwakke punt ergens anders lag dan de rest van de groep

Marieke Hoekstra

Beter inzicht

Ik had een goede ervaring met de examentraining, omdat ik lange tijd aan een stuk Grieks heb kunnen doen. Echter had ik er wel meer van verwacht.

Veel goefend in korte tijd

De eerste dag viel mij exht heel erg tegen, niet alleen ik vond dit maar het meerendeel van de klas. Op de tweede dag hebben we met z’n allen dit gemeld en gezegd dat we het anders willen. Sinds de...

Sterke punten: de tips die je krijgt bij het vertalen

Was goed, ik moet nog wel zien hoeveel nut het heeft gehad

Dieper ingaan op de inhoud van alle vertaalde teksten

Prima Grieks training, had misschien wat gestructureerder kunnen zijn, mijn grammatica had ook meer verbeterd kunnen worden