Scaliger

Hoe was de sfeer in de klas?
Heb je beter leren vertalen?
7.4/10
Heb je beter grip gekregen op het pensum?
Kon de docent goed uitleggen?

Veel van geleerd! Duidelijke uitleg en veel uitleg over de Nederlandse teksten in het pensum.
Wel wat lange dagen daardoor is aan het eind de concentratie wat verloren.

Goede stap voor stap uitleg over vertalen en hoe het pensum in elkaar steekt.

Professioneel, doelgericht, duidelijk en goed te volgen plan, aanvullend op je nodigheden, effectief, soms ook even ontspannen, zeer leerzaam

Motiverend, effectief, gezellig

Erg goede uitleg en wordt met veel enthousiasme overgebracht.

Zeer nuttig. Heldere en complete uitleg, met ruimte voor vragen. Aandacht voor vertalen en tekstbegrip.

De uitleg was heel compleet: alles details en namen kwamen aan bod.

Ik ben er nog niet over uit of ik er wat aan gehad heb of niet, het voelde meer als een 8 uur durende latijn les dan een echte examentraining.

Het was een fijne leraar. En ik heb leren inzien dat ik nog meer aan m'n proefvertalingen kan werken.

Zeer leerzaam. Heb veel inzicht gekregen in de teksten zelf. Enige minpuntje is niet zo veel proefvertaling

Heel veel inzicht in teksten van oensum gekregen. Goede uitgebreide uitleg

Het doornemen van het hele pensum was fijn! Verder vond ik het heel fijn dat onze leraar, speciaal voor een vriendin en mjj nog wat tijd wilde besteden aan het laatste stuk van het pensum, omdat wij...

De inhoud van het verhaal in het pensum wordt stukke duidelijker!

Erg fijne examentraining waarbij ik het hele pensum nu beter snap

De individuele aandacht die we kregen omdat ons zwakke punt ergens anders lag dan de rest van de groep

Marieke Hoekstra

Beter inzicht

Ik had een goede ervaring met de examentraining, omdat ik lange tijd aan een stuk Grieks heb kunnen doen. Echter had ik er wel meer van verwacht.

Veel goefend in korte tijd