Scaliger

Je aankoop wordt beschermd

Kon de docent goed uitleggen?
Hoe was de sfeer in de klas?
Heb je beter grip gekregen op het pensum?
Heb je beter leren vertalen?
7.4/10

Olivier Hummel

Scaliger heeft mij goed geholpen om de verschillende denkstapjes op een rij te zetten. Ook was het goed te weten wat er nou eigenlijk met de verschillende vragen wordt bedoeld en dat het goed lezen...

De docent nam uitgebreid de tijd om dingen uit te leggen. Ook werd erg diep ingegaan op de verhaallijn.

Olivier Hummel

Heel fijn. Je krijgt heel veel informatie in weinig tijd, maar niet te veel, je kan het nog wel bevatten. Fijne kleine groep, waardoor je persoonlijl geholpen kan worden.

Je wordt heel goed gestimuleerd om heel goed mee te doen en te denken. Structureel, je weet waar je aan toe bent.

Erg fijn. Ik heb veel geleerd in de afgelopen 2 dagen.

Het pensum is erg duidelijk geworden

Yara

Intensief, zeer de moeite waard.

Docent was heel vriendelijk en stimulerend

Fijne training, veel gedaan in een korte tijd

De docent was zeer goed in lesgeven, zo onthoud je alles beter

Charlotte

Prettige sfeer en erg duidelijk uitleg van de docent! Erg stapsgewijs en hoe je dingen precies moet aanpakken.

Stappenplan voor verklaren van teksten en vertalen.

Maud van Hoek

Erg nuttig maar wel vermoeiend!

Heel erg fijne uitleg

Zeer veel geleerd! Hele fijne docent, en fijne werksfeer

Er werd veel aandacht gegeven aan de minpunten

Ik vond het een hele fijne training. De dingen werden goed en rustig uitgelegd.

Goede rustige uitleg en veel dieper op de stof ingegaan dan dat ik op school doe.