Scaliger

Je aankoop wordt beschermd

Kon de docent goed uitleggen?
Hoe was de sfeer in de klas?
Heb je beter grip gekregen op het pensum?
Heb je beter leren vertalen?
7.4/10

Handig om met Grieks 2 dagen bezig te zijn, de methode is alleen niet altijd even handig.

Tips en tricks

Sophie

Niet echt on point...

Het pensum dat we besproken hebben is goed besproken

Ik heb ik korte tijd veel geleerd. Het klasje was klein en we gingen in rap tempo door de examenstof heen.

Ik vond het proefvertalen erg goed uitgelegd. Heb het gevoel dat ik daar stappen heb gemaakt.
Ook de vragen bij het pensum hielpen.

ilke altundag

Leerzaam

Docent kent de theorie goed, goede uitleg

Niet heel nuttig zeker voor de kosten.

Tekst een keer doorlopen
Via stappen vertalen

Ik had er meer van verwacht en had gehoopt dat we op een dag meer zouden vertalen.

De trainer wist veel van het onderwerp af. Hij kon veel verschillende voorbeelden geven.

Sem de Voogd

De uitleg was heel duidelijk, we hadden zelf inbreng in welke onderwerpen we wilden behandelen en vragen werden op verschillende manieren beantwoord om het te verduidelijken: over-all heel erg fijn

Heel duidelijk schema van wat wanneer gedaan wordt

Marlotte

• Nieuwe manier van vertalen
• Sterke aandacht en goede uitleg als je iets niet begrijpt

Goed, ik heb nu een duidelijk overzicht van het pensum en heb meer structuur als ik aan het vertalen ben.

De manier waarop het pensum is doorgenomen vond ik prettig

Mijn ervaring met Scaliger is heel goed. Ik heb in twee dagen veel bijgeleerd, de rode draad in mijn hoofd gekregen en connecties gemaakt die ik eerder nooit heb gezien.

Duidelijk een tijdlijn maken om de grote lijn van het boek/pensum in je hoofd te kunnen krijgen.
Goede planning/tijdsverdeling