Rotra

8.2/10
7.8/10

Ik zou dit bedrijf absoluut NIET AANRAADEN!
Ik zou dit bedrijf absoluut NIET AANRAADEN!
Wij hebben vorig jaar in augustus een levering naar Duitsland gehad. Veel problemen gehad en de levering heeft maar plaatsgehad 14 dagen na de gevraagde datum. Gevolg: onze goederen zijn meermaals uitgeladen en opgeladen. Bij aankomst bij onze klant was er niets vastgelegd of beveiligd. We hebben daar foto's van. De glas tafel was in duizend stukjes, de stoelen beschadigd. Nu meer dan 7 maand later krijg ik vandaag een berichtje dat de schade niet is aangetoond en ik dus geen vergoeding krijg???? Ik heb onze klant, als service, onmiddellijk zelf de goederen opnieuw geleverd. Zij hebben de beschadigde goederen naar mij op nieuw toegestuurd, maar een glazen tafel in duizend stukjes kan ik niet meer verkopen, alsook de stoelen en een lounge volledig ingedeukt, kan ik niet meer verkopen. Ze durven zelfs stellen dat ik volgens de regels binnen de 7 dagen moest reageren. De schade is vastgesteld op het moment van uitladen... Dit is te belachelijk voor woorden. Het is een schande dat dit bedrijf dus zichzelf een 8/10 durft geven... Dus oppassen dus als je transport naar Duitsland zoekt!!!!

rob

Levering artikelen
Wegens planning fout ons met de schade laten zitten.

K vd Pavoordt

Prettige partij om mee samen te werken met nette prijzen.

SDD

Prettig mee samen te werken.
Snel in het sturen van offertes en afhandeling.

yves

Sinds paar maanden krijg ik zendingen uit buitenland met rotra transport . Er wordt steeds aangegeven om te leveren met laadklep en transpallet. Transpallet zijn ze steeds "vergeten" waardoor alles... Sinds paar maanden krijg ik zendingen uit buitenland met rotra transport . Er wordt steeds aangegeven om te leveren met laadklep en transpallet. Transpallet zijn ze steeds "vergeten" waardoor alles met de hand moet gelost worden ( soms pakken van meer dan 100 kg ) Vandaag alweer voorgevallen ( ik betaal voor deze service extra )
Laatste keer dat rotra hier mogen leveren heeft

Reactie Rotra:

Beste heer, Allereerst willen we u danken voor de review die u heeft achtergelaten. Helaas is dit geen positieve beoordeling en dat betreuren wij. Wij streven naar 100% klanttevredenheid en u stelt... Beste heer, Allereerst willen we u danken voor de review die u heeft achtergelaten. Helaas is dit geen positieve beoordeling en dat betreuren wij. Wij streven naar 100% klanttevredenheid en u stelt dat we dat in uw geval niet hebben kunnen waar maken. We vernemen graag uw contactgegevens en/of inhoudelijke toelichting opdat we weten wat dit betreft en we eea verder kunnen beoordelen/oppakken. Wilt u zo vriendelijk zijn om uw gegevens te sturen naar marketing@rotra.nl? Met vriendelijke groet, Koninklijke Rotra

Machinebouwer

Wij hebben meerdere jaren van de diensten Rotra gebruik gemaakt, maar hebben onlangs de relatie verbroken, Het komt zeer regelmatig voor zendingen met zichtbare schade aan de verpakkingen... Wij hebben meerdere jaren van de diensten Rotra gebruik gemaakt, maar hebben onlangs de relatie verbroken, Het komt zeer regelmatig voor zendingen met zichtbare schade aan de verpakkingen binnenkomen. Gescheurde dozen, voetstappen op de dozen, gebroken pallets etc. Ondanks diverse toezeggingen geen verbetering. Nu een grote schadepost aan een machine maar die wordt door Rotra afgewezen onder het mom van een ondeugdelijke verpakking. Oorzaak is duidelijk een ondeugdelijke zekering van de machine in de vrachtwagen. Pogingen e.e.a. in den minne te schikken worden botweg afgewezen. Zeer onvriendelijke behandeling van klachten. Gaan nu gerechtelijke stappen nemen want hun houding is stuitend. Je bent hier geen klant maar een nummer.

Beste meneer/mevrouw,
Beste meneer/mevrouw,
Allereerst willen we u bedanken voor de review die u heeft achtergelaten. Helaas is dit geen positieve beoordeling en dat betreuren wij. Wij streven naar 100% klanttevredenheid en u stelt dat we dat in uw geval niet hebben kunnen waar maken. We vernemen graag uw contactgegevens en/of inhoudelijke toelichting opdat we weten wat dit betreft en we eea verder kunnen beoordelen/oppakken. Wilt u zo vriendelijk zijn om uw gegevens te sturen naar marketing@rotra.nl?
Koninklijke Rotra

Frank

Zendingen zijn structureel te lang onderweg. Van Doesburg naar Didam is ca 15 km, waarom duurt dit altijd zo lang?
Als je belt met de vraag waarom het zo lang duurt krijg je te horen dat de...
Als je belt met de vraag waarom het zo lang duurt krijg je te horen dat de wagen vol zat of dat men het zo druk heeft en het niet weet hoe ze het halen of brengen moet. Vorig week was het personeel te kort.
Nu is er een zending van Doesburg naar Didam al voor de derde dag onderweg.

Beste Frank,
Beste Frank,
Allereerst willen we u bedanken voor de review die u heeft achtergelaten. Helaas is dit geen positieve beoordeling en dat betreuren wij ten zeerste. Wij hebben (nogmaals) gekeken naar de betreffende zendingen.
Wij begrijpen uw frustratie, wij zijn inderdaad meerdere malen niet in staat geweest uw zending te leveren. Momenteel ervaren we een enorme toename van het aantal zendingen, dit gecombineerd met de gebroken weken heeft ertoe geleid dat er verschillende zendingen niet goed in de uitlevering zijn gekomen. Helaas betrof dit meerdere malen ook een zending van u.
We vinden het heel vervelend dat deze zendingen niet goed zijn verlopen. Wij streven naar 100% klanttevredenheid en dat hebben wij in uw geval niet waar kunnen maken. We willen ons graag alsnog bewijzen; we staan dan ook graag voor u klaar!
Rotra Forwarding B.V.

Ruben

Wij besteden alle logistieke handelingen uit (wegtransport, zeevracht en warehousing) zodat wij hier geen omkijken naar hebben. We worden proactief op de hoogte gehouden en zijn altijd op de hoogte... Wij besteden alle logistieke handelingen uit (wegtransport, zeevracht en warehousing) zodat wij hier geen omkijken naar hebben. We worden proactief op de hoogte gehouden en zijn altijd op de hoogte van de status. Kort samengevat: een betrouwbare logistieke dienstverlener!

MB

Mijn ervaring met ROTRA is zeer positief. Een nette proffesionele, doch informele (gezellige), samenwerking tegen de juiste prijs, is wat ik zocht en kreeg.