Rotra

LesEaux de la Mulle

Marchandise cassée lors du transport, chauffeur qui ne peut décharger tout seul, envois d'une réclamation pour la marchandise cassée et toujours aucune réponse.... Service inacceptable

John Lammertink

Helaas is onze eerste ervaring met Rotra niet goed bevallen! Ik doel hier op de prijs afspraak die omtrent nov/dec 2017 is aangevraagd . Dat deze prijs afspraak dan in 2018 iets omhoog gaat is... Helaas is onze eerste ervaring met Rotra niet goed bevallen! Ik doel hier op de prijs afspraak die omtrent nov/dec 2017 is aangevraagd . Dat deze prijs afspraak dan in 2018 iets omhoog gaat is natuurlijk normaal. Als dan eenmaal een prijs besproken is.(waarin alles is doorgegeven aantal pallets en gewicht etc..) en er dan 2 dagen voor afhaal van de producten een mailtje komt met een verdubbeling van de prijs! Dan schiet mij dat in het verkeerde keelgat ook omdat de mededeling per mail komt en niet met een telefoontje.Het scheelde ook niet een klein beetje!En we waren afhankelijk van jullie, we konden niet zo snel schakelen naar een ander bedrijf. We hebben de prijs dan ook maar voor lief genomen , en we kregen nog een taartje als pleister op de wond(na een telefoontje van ons zelf) . Want jullie mailen liever dan dat jullie een klant ter woord staan! Dus of wij een volgende keer weer van jullie DIENSTEN gebruik zullen maken, dat mogen jullie zelf in vullen.

C.M. Klaasen

Wij brengen onze luchtvracht onder bij Rotra.
We zijn erg tevreden over de snelle reactietijd en communicatie met de verschillende afdelingen in Amsterdam.

EVV

Goede opvolging. Kreeg dagelijks reminders dat er nog een zending aan het wachten was.

CM

We hebben al jarenlang een heel goede ervaring met Rotra, goede service en prijzen zijn ok.
Bij vragen zijn we altijd direct en vriendelijke geholpen

RMP Transport Consultancy

Goede en correcte manier van communiceren, prettig contact. Daar ze ook de kleine klant te willen helpen met goed service. Waar veel "grote" firmas iets van kunnen leren.