Rotra

8.2/10
7.8/10

M v L

Rotra heeft ons email foutief aangepast waardoor de facturen niet aankomen. Geheel onterecht worden dan ook nog incassokosten in rekening gebracht. De eigen fout erkennen is er niet bij

Reactie Rotra:

Beste,
Beste,
Allereerst willen we u danken voor de review die u heeft achtergelaten. Helaas is dit geen positieve beoordeling en dat betreuren wij. Wij herkennen ons echter niet in de geschetste situatie.

Rotra heeft, zoals voorheen en op dit moment, gecorrespondeerd met de bij ons bekende e-mailadressen daar we nooit zijn geïnformeerd over een eventuele wijziging van uw contactgegevens. Op het moment dat het incassobureau correspondeert met dit e-mailadres, blijkt dat deze ook nog gewoon wordt gebruikt. We vinden het dan ook spijtig dat het op deze manier moet lopen, aangezien wij niet in gebreke zijn gebleken. Bovenal is Rotra u nog tegemoet gekomen door de helft van de incassokosten voor rekening te nemen. Mocht u hierover alsnog contact met ons willen opnemen, is dat uiteraard welkom. U kunt ons bereiken op marketing@rotra.nl.
Koninklijke Rotra

x

Heel onvriendelijk (zelfs onbeschoft) personeel op jullie dienst "beneluxplanning"

LesEaux de la Mulle

Marchandise cassée lors du transport, chauffeur qui ne peut décharger tout seul, envois d'une réclamation pour la marchandise cassée et toujours aucune réponse.... Service inacceptable

John Lammertink

Helaas is onze eerste ervaring met Rotra niet goed bevallen! Ik doel hier op de prijs afspraak die omtrent nov/dec 2017 is aangevraagd . Dat deze prijs afspraak dan in 2018 iets omhoog gaat is... Helaas is onze eerste ervaring met Rotra niet goed bevallen! Ik doel hier op de prijs afspraak die omtrent nov/dec 2017 is aangevraagd . Dat deze prijs afspraak dan in 2018 iets omhoog gaat is natuurlijk normaal. Als dan eenmaal een prijs besproken is.(waarin alles is doorgegeven aantal pallets en gewicht etc..) en er dan 2 dagen voor afhaal van de producten een mailtje komt met een verdubbeling van de prijs! Dan schiet mij dat in het verkeerde keelgat ook omdat de mededeling per mail komt en niet met een telefoontje.Het scheelde ook niet een klein beetje!En we waren afhankelijk van jullie, we konden niet zo snel schakelen naar een ander bedrijf. We hebben de prijs dan ook maar voor lief genomen , en we kregen nog een taartje als pleister op de wond(na een telefoontje van ons zelf) . Want jullie mailen liever dan dat jullie een klant ter woord staan! Dus of wij een volgende keer weer van jullie DIENSTEN gebruik zullen maken, dat mogen jullie zelf in vullen.

C.M. Klaasen

Wij brengen onze luchtvracht onder bij Rotra.
We zijn erg tevreden over de snelle reactietijd en communicatie met de verschillende afdelingen in Amsterdam.

EVV

Goede opvolging. Kreeg dagelijks reminders dat er nog een zending aan het wachten was.

CM

We hebben al jarenlang een heel goede ervaring met Rotra, goede service en prijzen zijn ok.
Bij vragen zijn we altijd direct en vriendelijke geholpen