Rotra

Frank

Zendingen zijn structureel te lang onderweg. Van Doesburg naar Didam is ca 15 km, waarom duurt dit altijd zo lang?
Als je belt met de vraag waarom het zo lang duurt krijg je te horen dat de wagen vol zat of dat men het zo druk heeft en het niet weet hoe ze het halen of brengen moet. Vorig week was het personeel te kort.
Nu is er een zending van Doesburg naar Didam al voor de derde dag onderweg.

Welke dienst heeft u afgenomen?

Wegtransport

Reactie Rotra:

Beste Frank,
Allereerst willen we u bedanken voor de review die u heeft achtergelaten. Helaas is dit geen positieve beoordeling en dat betreuren wij ten zeerste. Wij hebben (nogmaals) gekeken naar de betreffende zendingen.
Wij begrijpen uw frustratie, wij zijn inderdaad meerdere malen niet in staat geweest uw zending te leveren. Momenteel ervaren we een enorme toename van het aantal zendingen, dit gecombineerd met de gebroken weken heeft ertoe geleid dat er verschillende zendingen niet goed in de uitlevering zijn gekomen. Helaas betrof dit meerdere malen ook een zending van u.
We vinden het heel vervelend dat deze zendingen niet goed zijn verlopen. Wij streven naar 100% klanttevredenheid en dat hebben wij in uw geval niet waar kunnen maken. We willen ons graag alsnog bewijzen; we staan dan ook graag voor u klaar!
Rotra Forwarding B.V.

Score voor Rotra: 0.5/5