Rotra

Ik zou dit bedrijf absoluut NIET AANRAADEN!
Wij hebben vorig jaar in augustus een levering naar Duitsland gehad. Veel problemen gehad en de levering heeft maar plaatsgehad 14 dagen na de gevraagde datum. Gevolg: onze goederen zijn meermaals uitgeladen en opgeladen. Bij aankomst bij onze klant was er niets vastgelegd of beveiligd. We hebben daar foto's van. De glas tafel was in duizend stukjes, de stoelen beschadigd. Nu meer dan 7 maand later krijg ik vandaag een berichtje dat de schade niet is aangetoond en ik dus geen vergoeding krijg???? Ik heb onze klant, als service, onmiddellijk zelf de goederen opnieuw geleverd. Zij hebben de beschadigde goederen naar mij op nieuw toegestuurd, maar een glazen tafel in duizend stukjes kan ik niet meer verkopen, alsook de stoelen en een lounge volledig ingedeukt, kan ik niet meer verkopen. Ze durven zelfs stellen dat ik volgens de regels binnen de 7 dagen moest reageren. De schade is vastgesteld op het moment van uitladen... Dit is te belachelijk voor woorden. Het is een schande dat dit bedrijf dus zichzelf een 8/10 durft geven... Dus oppassen dus als je transport naar Duitsland zoekt!!!!

Welke dienst heeft u afgenomen?

Wegtransport

Score voor Rotra: 0.5/5