Rotra

8.2/10
7.8/10

Joep Bruijs

Afgelopen maand hebben wij voor het eerst ervaring op mogen doen met Rotra. Alles verliep soepel en elkaars aanvulling waren zeer goed. De eerste zending was vertraagd buiten de macht van Rotra om,... Afgelopen maand hebben wij voor het eerst ervaring op mogen doen met Rotra. Alles verliep soepel en elkaars aanvulling waren zeer goed. De eerste zending was vertraagd buiten de macht van Rotra om, maar dit werd uitstekend gecommuniceerd en opgelost.

R. Bosscher

Prima service en adequate afhandeling. Erg prettig was dat bij een wijziging vanuit onze kant er flexibel mee werd omgegaan en dat ik pro actief over de aflevering werd geïnformeerd met een... Prima service en adequate afhandeling. Erg prettig was dat bij een wijziging vanuit onze kant er flexibel mee werd omgegaan en dat ik pro actief over de aflevering werd geïnformeerd met een afgetekend bewijs zoals gevraagd.

XX

Plus: scherp tarief, goede track & trace (regelmatig per e-mail update ontvangen)

Edwin Clijsen

De eerste contacten zijn pro-actief en goed.
De eerste contacten zijn pro-actief en goed.
Hopelijk kunnen we dit vasthouden. Want voor mij is het belangrijk dat er goed wordt opgetreden als er zaken fout gaan. Hopelijk kan Rotra ons juist in die situatie goed ondersteunen.

Nog een anti-stresspilletje

Werk nu ongeveer 2 jaar met Rotra. Enkele palleten per maand. Ondanks een online booking systeem, nog aparte e-mails nodig (zelf gevraagd door de sales/planningdienst) om zendingen te regelen. Om... Werk nu ongeveer 2 jaar met Rotra. Enkele palleten per maand. Ondanks een online booking systeem, nog aparte e-mails nodig (zelf gevraagd door de sales/planningdienst) om zendingen te regelen. Om de haverklap nieuwe mensen via mail. Zonder overdrijven gaat er bij haast 2 op 3 zendingen iets fout of niet volgens afspraak. Zowel binnen- als buitenland. Op sommige drukke dagen zijn ze zelfs na 6 keer bellen niet bereikbaar, maar dat is niet altijd. En de boekhouder kan het niet laten om rappels te sturen na 14 dagen. Op de facturen altijd vervelende kredietbeperking ondanks dat facturen binnen de 14-30 dagen betaald worden, en dus moet je de btw zonder de kredietbeperking telkens handmatig uitrekenen. Dus nee, ik kan niet geloven dat wij de enige zijn met zoveel problemen en dat de score 8/10 is. Van mij krijgen ze nog 4 op 10 omdat de prijzen niet slecht zijn. Jammer. Heel vaak concrete problemen aangekaart maar in praktijk geen verbetering.

olga thissen

Shipment naar tevredenheid uitgevoerd. Snelle service en vriendelijke contactpersonen.