Rotra

8.2/10
7.8/10

RMP Transport Consultancy

Goede en correcte manier van communiceren, prettig contact. Daar ze ook de kleine klant te willen helpen met goed service. Waar veel "grote" firmas iets van kunnen leren.

Erika @ desta.design

Zeer prettige ervaring met inklaren en vervoer van onze spullen uit Ethiopië! Dankzij de snelle service is onze eerste keer importeren een succes geworden!

Wij sturen bijna dagelijks tariefaanvragen in bij Rotra doesberg, hier krijgen wij snel antwoord op in de meeste gevallen!
Mocht de zending reëel worden, dan boeken wij die meestal in via het...
Mocht de zending reëel worden, dan boeken wij die meestal in via het online boeking systeem.

Aangezien wij een farmaceutische groothandel zijn, moeten wij chauffeur aanmeldingen ontvangen voor pick-up, dit blijkt alleen nog vaak wel een issue te zijn.

Henny van Beuningen

Ben nog maar heel kort klant.
De zaken zoals ze op gepakt worden spreekt mij wel aan.
Ben nog maar heel kort klant.
De zaken zoals ze op gepakt worden spreekt mij wel aan.
Tot nu toe zeer tevreden en ik hoop dat we in de toekomst de andere transportlijnen ook bij Rotra onder kunnen brengen.

Export HMBV

Klantgerichte benadering en begrip / verstand van zaken

Handelsonderneming P.A. Schutjens

Wij zijn sinds kort gestart met Rotra, tot op heden zijn we zeer tevreden over de dienstverlening.
Communicatie met de verschillende afdelingen is duidelijk, daarin heeft vooral de reactiesnelheid ons positief verbaasd.