Rotra

E.v.S

Sinds 2 maanden verzorgt ROTRA het transport voor ons over de weg en over zee. Tot nu een prettige organisatie, waar zaken goed geregeld zijn en de service prima naar voren komt. De equipment ziet... Sinds 2 maanden verzorgt ROTRA het transport voor ons over de weg en over zee. Tot nu een prettige organisatie, waar zaken goed geregeld zijn en de service prima naar voren komt. De equipment ziet er keurig uit.

Cor Wintermans

No nonsens , no problems , just logistics.
Degelijke service zonder problemen.
Of hoe het ook kan.

L.K.

Zeer professioneel bedrijf met een uitstekende service.

M. van Berkel

Goede snelle en duidelijke afhandeling. Eventuele vragen werden direct beantwoord.

harry

In principe goed
wacht soms wel lang op antwoord
en wacht al heel lang op een login code

In principe goed
wacht soms wel lang op antwoord
en wacht al heel lang op een login code

1 of 2 tussen personen zou beter zijn , best wel veel verschillende aanspreek partners

M v L

Rotra heeft ons email foutief aangepast waardoor de facturen niet aankomen. Geheel onterecht worden dan ook nog incassokosten in rekening gebracht. De eigen fout erkennen is er niet bij

Reactie Rotra:

Beste,
Beste,
Allereerst willen we u danken voor de review die u heeft achtergelaten. Helaas is dit geen positieve beoordeling en dat betreuren wij. Wij herkennen ons echter niet in de geschetste situatie.

Rotra heeft, zoals voorheen en op dit moment, gecorrespondeerd met de bij ons bekende e-mailadressen daar we nooit zijn geĆÆnformeerd over een eventuele wijziging van uw contactgegevens. Op het moment dat het incassobureau correspondeert met dit e-mailadres, blijkt dat deze ook nog gewoon wordt gebruikt. We vinden het dan ook spijtig dat het op deze manier moet lopen, aangezien wij niet in gebreke zijn gebleken. Bovenal is Rotra u nog tegemoet gekomen door de helft van de incassokosten voor rekening te nemen. Mocht u hierover alsnog contact met ons willen opnemen, is dat uiteraard welkom. U kunt ons bereiken op marketing@rotra.nl.
Koninklijke Rotra

x

Heel onvriendelijk (zelfs onbeschoft) personeel op jullie dienst "beneluxplanning"