Roobol

Problemen zijn goed opgelost

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Het zeil werd buiten op straat voorgesneden, waardoor er onder het zeil kleine steentjes zijn gekomen. Ze zijn hiervoor terug geweest om het op te lossen. Er was één beschadiging. We hebben ervoor... Het zeil werd buiten op straat voorgesneden, waardoor er onder het zeil kleine steentjes zijn gekomen. Ze zijn hiervoor terug geweest om het op te lossen. Er was één beschadiging. We hebben ervoor gekozen om het zeil te laten liggen en een korting van 20% te nemen.

Marco van Dongen

Wisselend

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Laminaat is uitermate vakkundig gelegd. Dat geldt helaas niet voor het voorafgaande adviesgesprek. Ondanks dat mij een compleet verkeerde voorstelling van kosten voor de andere etage werd... Laminaat is uitermate vakkundig gelegd. Dat geldt helaas niet voor het voorafgaande adviesgesprek. Ondanks dat mij een compleet verkeerde voorstelling van kosten voor de andere etage werd voorgeschoteld gaf de verkoper mij vervolgens 't idee dat ik niet goed wijs zou zijn als ik niet toch ook het vinyl zou kopen.

Nette behandeling

Roobol

Zeer goed

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Zeer goede service. behulpzaam, vriendelijk en open in contact.

Vloer netjes gelegd

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Het leggen van de vloer ging netjes en snel, en het resultaat is erg mooi. Fijne service ook in de winkel.

Goede zaak met veel keuzes en goede voorlichting

Trapbekleding perfect gelegd.

Een fijne winkel

Prima werk geleverd
Tevreden over mijn pvc vloer

Reactie Roobol:

Dank je wel voor je review!
Fijn om te horen dat je blij bent met je nieuwe PVC vloer, we wensen je er veel woonplezier mee!
Team Roobol Online

Slecht

Geef een toelichting bij je beoordeling.

verkeerd geadviseerd over gordijnen, het waren verkeerde soort en we konden ze niet ruilen, een paar duizend euro voor niks. De gordijnen die er hingen gingen ook redelijk snel uitlopen aan de... verkeerd geadviseerd over gordijnen, het waren verkeerde soort en we konden ze niet ruilen, een paar duizend euro voor niks. De gordijnen die er hingen gingen ook redelijk snel uitlopen aan de onderkant. Niet behulpzaam personeel

Ben zeer tevreden

Venster

Ooit een goed bedrijf, nu slecht

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Roobol weigerde het werk af te maken waarvoor we al lang geleden betaalden. Dit, ondanks dat we ook nu weer een order wilden plaatsen. Hiervan hebben we de bewijzen op papier. Na hierover sterk van... Roobol weigerde het werk af te maken waarvoor we al lang geleden betaalden. Dit, ondanks dat we ook nu weer een order wilden plaatsen. Hiervan hebben we de bewijzen op papier. Na hierover sterk van mening te hebben verschild werd ik boos, niet agressief!
Om alles uit te leggen stuurde ik alle gegevens naar het hoofdkantoor. De leugens die medewerkster Jacqueline uit de vestiging Delft daarna ophing richting haar hoofdkantoor leidde ertoe dat ons geld volgens haar bij Roobol niet langer welkom is. Dit is in ieder geval haar per telefoon gedane uitlating later op de dag. Van het hoofdkantoor geen enkele reactie.

Reactie Roobol:

Naar aanleiding van je mail en review is er opnieuw contact met je geweest. Eén van onze servicemedewerkers heeft je gevraagd hoe we dit samen kunnen oplossen. In dit gesprek heb je aangegeven dat... Naar aanleiding van je mail en review is er opnieuw contact met je geweest. Eén van onze servicemedewerkers heeft je gevraagd hoe we dit samen kunnen oplossen. In dit gesprek heb je aangegeven dat het niet op te lossen is. Dat spijt ons, want we willen uiteraard altijd een oplossing, naar redelijkheid, bieden.
Overigens betreft het een review naar aanleiding van een levering van vier jaar geleden. Deze levering is op verzoek toen niet volledig afgerond. Daarbij valt af te vragen of het redelijk is om hier na zolang nog op terug te komen. Ondanks dat, willen we je natuurlijk graag helpen. Mocht je hiervoor open staan, kun je contact opnemen met onze klantenservice via 0180-644644.