Reviews

Roobol

7.6 / 10
4948 beoordelingen
Schrijf beoordeling

83% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

4948 Reviews

Marieke

2/10

Ernstig lange levertijd

Geef een toelichting bij je beoordeling.

5 maanden wachten op een bestelling is best lang

Reactie Roobol:

Hoi Marieke, dat is natuurlijk wel een erg lange levertijd. We hebben even nagekeken waar dit door komt, maar de eerste levering van de horren is al wel sneller gedaan. Helaas bleek bij levering dat... Hoi Marieke, dat is natuurlijk wel een erg lange levertijd. We hebben even nagekeken waar dit door komt, maar de eerste levering van de horren is al wel sneller gedaan. Helaas bleek bij levering dat er een fout in de horren zat. We hebben toen moeten besluiten om de horren opnieuw in te laten meten. Naar aanleiding van de nieuwe meting, hebben we nieuwe horren besteld. Bij de tweede levering in april, hebben we twee keer aan een gesloten deur gestaan waarna we uiteindelijk de horren begin mei alsnog geleverd hebben.


Anoniem

10/10

Een betrouwbaar bedrijf met deskundig personeel

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Je wordt goed ontvangen, geholpen en advies gegeven wanneer dat nodig is.


Roobol

10/10

Uitstekende en vakkundige mensen

Geef een toelichting bij je beoordeling.

We zijn zeer tevreden


Agnes

2/10

Slechte service

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Kleed gekocht, klacht ingediend omdat kleed niet goed is afgewerkt , nu 11 maanden verder , zoek het maar uit , alles wordt op Corona gegooid

Reactie Roobol:

Hoi Agnes, het is natuurlijk zo dat we altijd willen horen wat je klacht is. En bij luisteren naar je klacht hoort ook dat we samen zoeken naar de beste oplossing. Dat was vanwege de Corona-periode... Hoi Agnes, het is natuurlijk zo dat we altijd willen horen wat je klacht is. En bij luisteren naar je klacht hoort ook dat we samen zoeken naar de beste oplossing. Dat was vanwege de Corona-periode wel even wat lastiger, maar daarover hadden we beter met je kunnen communiceren. Sorry dat we dat niet goed hebben gedaan. Inmiddels is er een afspraak gemaakt met onze servicemedewerker om het vloerkleed bij je thuis te komen beoordelen en samen te kijken naar een goede oplossing voor je klacht.


Anoniem

4/10

Mooie showroom. Soepele procedure om een afspraak te maken. Enthousiasme verdwijnt snel als je, ondanks een afspraak, een half uur moet wachten en er geen verklaring of excuus volgt. Verkoopgesprek... Mooie showroom. Soepele procedure om een afspraak te maken. Enthousiasme verdwijnt snel als je, ondanks een afspraak, een half uur moet wachten en er geen verklaring of excuus volgt. Verkoopgesprek meer gericht op het snel verkopen dan op de wens/ interesse van de klant.


mieke jonker

10/10

Uitstekend

Geef een toelichting bij je beoordeling.

uitstekende service en kwaliteit


Anoniem

9/10

Vriendelijke, kundig en mooie prijs/kwaliteit!


Anoniem

10/10

In alle opzichten perfect

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Zowel het maken van de afspraak voorafgaande aan ons winkelbezoek, waarbij de tijd werd genomen uitgebreid te informeren naar onze wensen. Een dag voor ons bezoek zijn wij wederom gebeld om te... Zowel het maken van de afspraak voorafgaande aan ons winkelbezoek, waarbij de tijd werd genomen uitgebreid te informeren naar onze wensen. Een dag voor ons bezoek zijn wij wederom gebeld om te verifiëren of alles nog door kon gaan en om nogmaals de Corona-maatregelen door te nemen.
Het bezoek aan de winkel verliep volgens plan, geen druk gevoeld ivm afspraak-slot. We wisten van tevoren waar we aan toe waren.
De afhandeling waarbij we een mail ontvingen met specificatie van bestelling, de factuur, plus verzoek en daarna bevestiging aanbetaling, verliep ook zonder problemen.
Nu, vandaag worden de gordijnen opgehangen èn konden wij inzien via ons ordernummer in welk tijdslot zij komen. Super!!
Rest alleen nog het bevestigen en ophangen, ben benieuwd, indien dit niet goed zal verlopen, dan komen wij in de lucht. En anders als jullie niets meer vernemen is ook dit goed verlopen.
Oh ja de aankoop van de vloer èn het leggen van ons prachtige laminaat is ook geheel volgens plan verlopen. En heel mooi gelegd.


Hassan

1/10

CHAOS en ONZIN

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Afspraak gemaakt voor raamdecoratie. Hun laten weten dat ze alles klaarleggen ter voorbereiding. Eenmaal daar gekomen weten ze zelf niet wie de afspraak doet. En dan krijg je ook nog eens een... Afspraak gemaakt voor raamdecoratie. Hun laten weten dat ze alles klaarleggen ter voorbereiding. Eenmaal daar gekomen weten ze zelf niet wie de afspraak doet. En dan krijg je ook nog eens een ongeïnteresseerde type voor je die gelijk over prijzen begint en vraagt wat mijn budget is. Ik had namelijk werkkleding aan omdat ik bezig ben met verbouwen. Hij had eigenlijk alleen mijn naam in zijn systeem moeten opzoeken om te zien wat ik in het verleden daar heb uitgegeven. En de bewering dat ze allerlei raamdecoratie hebben is helemaal onzin.

Reactie Roobol:

Hoi Hassen, vervelend om te horen dat de ervaring in de winkel niet was zoals je had verwacht. Er was inderdaad vooraf gebeld om voor je afspraak alles alvast klaar te leggen. Op de dag zelf is dit... Hoi Hassen, vervelend om te horen dat de ervaring in de winkel niet was zoals je had verwacht. Er was inderdaad vooraf gebeld om voor je afspraak alles alvast klaar te leggen. Op de dag zelf is dit helaas niet goed gegaan omdat eerdere afspraken uitliepen. Onze excuses daarvoor. Dit had natuurlijk beter gekund.
Wat je bedoelt met de beweringen over allerlei raamdecoratie is ons niet helemaal duidelijk. Je vindt bij ons een enorme collectie raamdecoratie van o.a. Luxaflex, Bece en ons eigen huismerk. We hopen je alsnog snel een keer te mogen ontmoeten in één van onze winkels om je het beste advies te geven over raamdecoratie en alle uitgebreide mogelijkheden.


Wouter

1/10

Verschrikkelijk. Service totdat je betaald hebt, daarna boeit het ze niks meer.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Wij hadden tapijt besteld voor 2 kamers, een overloop, en een trap. We hebben een planning gekregen voor 2 dagen. We hebben akkoord gegeven op de offerte en de orderbevestiging.

Na de...
Wij hadden tapijt besteld voor 2 kamers, een overloop, en een trap. We hebben een planning gekregen voor 2 dagen. We hebben akkoord gegeven op de offerte en de orderbevestiging.

Na de eerste dag de kamers en overloop te hebben opgeleverd werd dringend gevraagd alles te betalen. Dit had ik natuurlijk nooit moeten doen, maar ik had er vertrouwen in dat het werk uitgevoerd zou worden.

De volgende dag kwam er niemand opdagen. Na herhaaldelijk bellen werd mij verteld dat er nog een kostenpost openstond voor de werkzaamheden aan de trap. En dat ze daarom, volledig op de hoogte dat het werk nog niet af was, en zonder enige poging tot communicatie, de afspraak eenzijdig hebben afgezegd.

Deze kostenpost staat niet op de offerte, staat niet op de orderbevestiging, en staat niet op de factuur. Maar nu willen ze opeens meer geld. En ze zouden pas over twee maanden weer terug kunnen komen om het werk af te maken....

Reactie Roobol:

Vervelend om te lezen dat het niet is verlopen zoals je van ons had verwacht. Dit had zeker ook beter gekund. Er is meerdere keren ingemeten, waardoor er miscommunicatie is ontstaan over de trap en... Vervelend om te lezen dat het niet is verlopen zoals je van ons had verwacht. Dit had zeker ook beter gekund. Er is meerdere keren ingemeten, waardoor er miscommunicatie is ontstaan over de trap en de zolder. Op het ene moment moest de trap niet gestoffeerd worden. Later, zo blijkt, moest deze toch gestoffeerd worden.
Onze excuses voor de miscommunicatie. Inmiddels is het probleem op 16 april opgelost door alsnog de trap te stofferen en klachtmeldingen direct te verhelpen. Ons serviceteam heeft dit met je opgepakt en opgelost. Mocht je hierover nog vragen hebben, kun je altijd contact met ons opnemen.