Roobol

Zeer goede service

Klantvriendelijk, goede communicatie

Beste,
Hartelijk bedankt voor je positieve beoordeling en veel plezier met je aangekochte producten!
Team Roobol Online

Mixed feelings

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Fijn geholpen in de winkel en ben blij met de raambekleding. Er is veel keus. De levering/bestelling was teleurstellend. Heb erg lang moeten wachten en weinig flexibiliteit wat tijdstip betreft op... Fijn geholpen in de winkel en ben blij met de raambekleding. Er is veel keus. De levering/bestelling was teleurstellend. Heb erg lang moeten wachten en weinig flexibiliteit wat tijdstip betreft op de dag van levering, ook al bel je een week van te voren met de vraag om tijd aan te passen. Ik zal niet nog eens komen om een produkt aan te schaffen.
Communicatie was goed en de installateurs dachten mee over oplossingen.
Ik hoop dat het een incident was. Daarom toch een aanbeveling.

Reactie Roobol:

Dank je wel voor je review!
Fijn om te horen dat je blij bent met je nieuwe raambekleding. We nemen je feedback mee in onze service-verbetering, dank voor het kenbaar maken hiervan!
Met...
Dank je wel voor je review!
Team Roobol Online

Iris van der Zande

Heel netjes en professioneel

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Alles is netjes optijd geregeld en met regelmaat een beetje met informatie of een afspraak. En de afspraken worden heel netjes nagekomen.

Reactie Roobol:

Leuk dat je zo enthousiast bent, Iris! Dat horen we graag!

Jeroen

Super advies

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Zeer goed advies over de verschillende pvc vloeren en trapbekleding. We hebben gelijk de bestelling geplaatst voor de vloer en komen binnenkort terug voor de trap

Yvonne

Goede service

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Goede service van Roobol, helaas werd door vertraagde levering vanuit Luxaflex (gegeven reden Corona) tot 2x toe de afgesproken levertijd niet gehaald. Uiteindelijk de raambekleding bijna 1,5 maand... Goede service van Roobol, helaas werd door vertraagde levering vanuit Luxaflex (gegeven reden Corona) tot 2x toe de afgesproken levertijd niet gehaald. Uiteindelijk de raambekleding bijna 1,5 maand later geleverd. Helaas is bij het inmeten een fout gemaakt waardoor 1 raambekleding te klein was, inmiddels heeft Roobol een nieuwe leveringsafspraak gemaakt om raambekleding met juiste maten te leveren.

Saskia scheer

Maar 5 sterren van mij krijgen ze er 10

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Bij mijn moeder werd het raamkozijn vervangen en moesten de electrische plissè gordijnen gekocht bij roodbol verwijderd worden ( dit deed na overleg het bedrijf dat het kozijn ging plaatsen) door... Bij mijn moeder werd het raamkozijn vervangen en moesten de electrische plissè gordijnen gekocht bij roodbol verwijderd worden ( dit deed na overleg het bedrijf dat het kozijn ging plaatsen) door mis communicatie met vve zou mijn moeder zonder blijven zitten want terug plaatsen mochten ze echt niet doen.

Roodbol gebeld en het probleem uitgelegd, een vrouw van in de 80 met volle zon in de woonkamer laten zitten is met dit weer iseigenlijk geen optie. Ze waren het helemaal met mij eens, wetende dat het altijd druk is en afspraken ver vooraf gemaakt moeten worden, had ik geen verwachting qua datum. De vriendelijke vrouw gaat bellen met de planning ( als ze het kon was ze zelf gekomen) , ik wordt snel terug gebeld met de verlossende woorden dat ze morgen al kunnen komen. Hij begint iets eerder zodat hij mijn moeder er tussen kan plaatsen hij kan alleen geen tijd door geven maar dat is natuurlijk voor mijn moeder geen probleem. Deze mensen hebben een oudere vrouw ontzorgd en haar weer een lach op haar gezicht bezorgd. Zoals zij zelf zei, wat een lieve mensen dat ze dit voor mij willen doen.
Van ons een dikke 10 plus voor service.

Winkel is overzichtelijk, genoeg keus,kennis in winkel van personeel kan beter, en meer werk van monteur bij klant kan beter.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

gordijn rail en gordijnen werden opgehangen door monteur ( zeer netjes) maar op onze vraag of de mat bij voordeur die we wilde aanschaffen gelijk ook kon worden gedaan wordt daar een meerprijs voor... gordijn rail en gordijnen werden opgehangen door monteur ( zeer netjes) maar op onze vraag of de mat bij voordeur die we wilde aanschaffen gelijk ook kon worden gedaan wordt daar een meerprijs voor de monteur ( die er dan al is ) berekend die niet in verhouding is.

Reactie Roobol:

Bedankt voor je reactie! Fijn om te horen dat de gordijnen helemaal naar tevredenheid zijn opgehangen. Dat is elke dag weer genieten!
Wat betreft de deurmat, is het leggen (insnijden) van een...
Wat betreft de deurmat, is het leggen (insnijden) van een deurmat best tijdrovend werk. De monteur die er al is, moet er ook tijd aan besteden. Natuurlijk begrijpen we het dat je graag wil dat de mat even meegedaan wordt. Maar wij willen ook garanderen dat de mat dan perfect wordt ingesneden en er dus de kwaliteit geleverd wordt die je van ons mag verwachten. De deurmat is tenslotte al een visitekaartje als je jouw huis binnenstapt. Daarom willen we hiervoor graag de tijd nemen en rekenen we een passende meerprijs.

Je wordt er vriendelijk en professioneel geholpen. Er wordt ook tijd aan je besteed.

L. Leeman

Slechte service en klus niet afgemaakt

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Onlangs is bij ons de laminaatvloer gelegd onder ordernummer/factuurnummer 3204384. Men heeft de vloer niet af kunnen maken wegens te kort aan laminaat (jullie meting) en de plinten zijn niet... Onlangs is bij ons de laminaatvloer gelegd onder ordernummer/factuurnummer 3204384. Men heeft de vloer niet af kunnen maken wegens te kort aan laminaat (jullie meting) en de plinten zijn niet gedaan. Na 1 week, hoor ik helemaal niks wanneer dit wel gaat gebeuren.

Reactie Roobol:

Vervelend om te horen dat je niet op de hoogte was van de vervolgafspraak. Onze excuses dat we dit niet goed hadden gecommuniceerd. Ondertussen is de vloer volledig gelegd en hopelijk ook naar... Vervelend om te horen dat je niet op de hoogte was van de vervolgafspraak. Onze excuses dat we dit niet goed hadden gecommuniceerd. Ondertussen is de vloer volledig gelegd en hopelijk ook naar tevredenheid. Mochten er nog vragen zijn, neem dan gerust contact op met onze klantenservice via 0180-644644.

L. Leeman

Verschrikkelijk

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Na een onvolledige vloer, hoor ik helemaal niks meer. Na bellen/emailen zegt men dat het is doorgestuurd naar hoofdkantoor. Daar heb ik niks aan.