Roobol

Karin Kazenbroot

Nette behandeling bij de aankoop. Prima aftersales.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Check of leverantie conform offerte is voordat het bij de klant afgeleverd wordt.

Jan Klapwijk

Goede winkels met vriendelijke en kundig personeel. Nadeel is echter dat er geen mogelijkheid is om met de leveringsdata flexibel om te gaan. Het telefoonnummer dat je krijgt neem niet op en... Goede winkels met vriendelijke en kundig personeel. Nadeel is echter dat er geen mogelijkheid is om met de leveringsdata flexibel om te gaan. Het telefoonnummer dat je krijgt neem niet op en verwijst door naar het ordernummer dat je hebt gekregen. Naar de winkel gebeld wij kunnen op die dag alleen smiddags. Daar zeggen we zullen mail sturen die echter niet aan komt. Op het laatst hoofdkantoor gebeld. Daar doorverbonden naar de goede afdeling. Na veel gezeur werd de termijn toch veranderd. Wat wel weer fijn is dat eindresultaat van vloerbedekking en laminaat perfect is.

J. Olsthoorn

Slechte maatvoering en slordig werk, kan beter

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Door slecht maat nemen, opgescheept met nalevering. Door niet op tijd te zijn voor de nalevering kostte dat mijn
hele middag. Ook geen telefoontje van we komen later.
Afwerking van de...
hele middag. Ook geen telefoontje van we komen later.
Afwerking van de plinten en plakstrippen slordig. Heb een aantal laten verwijderen en opnieuw aan laten brengen.

pronk

Een goed bedrijf

bedankt voor het goedmonteren

Woensdregt

Zeer te vreden net personeel .

Zeer tevreden

Samantha

Fijn geholpen goede service

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Assortiment had ik wat breeder verwacht. Ik vin de uitstraling van de winkel te sique waardoor ik haast niet naar binnen durfde maar de prijzen vielen reuze mee.

I. Streefkerk

Goed en correct geholpen!

P. Abramsen

Men doet wat van ze verwacht mag worden

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Er zat nogal een prijsverschil tussen de offerte en de definitieve prijs (735 --> 950 is ruim 200 meer) Ik vond dit wel een groot verschil, maar uiteindelijk wel de order geplaatst. Men kon mij niet... Er zat nogal een prijsverschil tussen de offerte en de definitieve prijs (735 --> 950 is ruim 200 meer) Ik vond dit wel een groot verschil, maar uiteindelijk wel de order geplaatst. Men kon mij niet duidelijk vertellen waar het verschil door kwam.

Rijsdijk vd Hoek

Heel goed geholpen in de winkel en het laminaat is naar volle tevredenheid gelegd.

T. Vellekoop

In de winkel zijn we prima geholpen.
De laminaatvloer is naar tevredenheid gelegd.
In de winkel zijn we prima geholpen.
De laminaatvloer is naar tevredenheid gelegd.
Het opmeten van de gordijnen en dergelijke is wel goed qua afmetingen maar degene die dat bij ons heeft gedaan krijgt een onvoldoende. Bepaald niet echt vriendelijk en onfatsoenlijk toiletgebruik.
De monteur die ons vouwgordijn heeft bevestigd was zeer correct!