Roobol

M.M. Vink-Appeldoorn

In Vlaardingen een vriendelijke jonge dame die ons goed heeft geholpen.

Riet Verlinde, particulier.

Een fijne winkel om te shoppen.
Goede voorlichting.
Nemen alle tijd om je te helpen en beantwoorden al je vragen.
Ook bij de aflevering en plaatsen goede mensen.
Komen op de...
Een fijne winkel om te shoppen.
Goede voorlichting.
Nemen alle tijd om je te helpen en beantwoorden al je vragen.
Ook bij de aflevering en plaatsen goede mensen.
Komen op de afgesproken tijd en zelfs als je de bel niet hebt gehoord nog wat later weer terug. Fantastisch.

Feenstra

v.marron

Goed prduct en echt vakmanschap vertoond voor mijn gordijn. Afleveringsproces was rommelig. Te veel informatie is behandeld via telefoon en niet altijd op tijd of bij de zelfde Roobol person.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Een person moet kunnen fungeren als een kontakt of communicatie punt bij Roobol. Julie moeten klanten er behandelen als mensen en niet "order numbers"!
De goed werk gedaan in de wink kel valt...
De goed werk gedaan in de wink kel valt de kuil in bij het inefficient leveringsproces.

feenstra

Prima organisatie

Wim Naujoks

Klantvriendelijk, goed georganiseerd.

van Roest

Sommige dingen doen ze goed en anderen weer niet. Ben erg boos geweest dat afspraken niet nagekomen waren. In mijn beleving moet ook de site aangepast worden. Hierop staat dat vitrage en gordijnen... Sommige dingen doen ze goed en anderen weer niet. Ben erg boos geweest dat afspraken niet nagekomen waren. In mijn beleving moet ook de site aangepast worden. Hierop staat dat vitrage en gordijnen binnen drie weken geleverd worden en dat is niet waar. Het duurt minimaal 4 tot 5 weken. Ik vind dat niet netjes.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Wees eerlijk naar klanten toe! Als iets langer duurt dan wat op de site vermeld staat past dat dan aan.

Laminaat leggen is vakkundig en netjes gedaan.

Vitrage en gordijnen...

Laminaat leggen is vakkundig en netjes gedaan.

Vitrage en gordijnen werden tegen de afspraken is te laat geleverd. Dit is voor het betrekken van een nieuwe woning uitermate frustrerend. Spullen zijn wel netjes opgehangen.

Ik zou Roobol wel aanbevelen maar er wel bij zeggen dat je minimaal 6 weken, en geen 3 weken, moet rekenen voor de levering van de spullen.

IK WAS ER IN IEDER GEVAL NIET BLIJ MEE!!!

Monique

Prima zaak

Houtenkieft

Deskundig en hulpvaardig

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Logistieke planning: onze bestelling kwam een week te laat....

Struis

De geleverde producten waren uitstekend.behalve wat kleine irritaties over tekort aan haakjes van de rails,zijn we erg tevreden.