Roobol

Leonieke Breunis

Mooie spullen maar slechte service.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Vooropgesteld: we zijn erg blij met het resultaat.
Vooropgesteld: we zijn erg blij met het resultaat.
Wat ik echter erg jammer vind is dat de service en flexibiliteit matig is. De prijzen die jullie vragen voor raamdecoratie gaan niet betaald worden door mensen die de hele dag thuis zitten, maar door mensen die overdag werken:
- Zaterdag: bestellen in de winkel, jammer dat er 3 keer opnieuw van alles ingevoerd moest worden en er steeds weer een bedrag bij komt, maar vooruit.
- Donderdag 2 weken later: inmeten. Ik vind het al jammer dat dit niet eerder kan, maar daar zal niks aan te doen zijn. Wat ik echter wel echt een afknapper vind is dat inmeten alleen op donderdagen kan ("dat is voor deze vestiging de enige dag mevrouw"), en je het tijdstip pas een dag van te voren vanaf 14 uur te horen krijgt ("eerder kan de planning nog niet gemaakt worden mevrouw"). Ik moet dus een hele dag vrij nemen van mijn werk voor een kwartiertje inmeten! Ik kan niet een dag van te voren in de middag pas vrij regelen, dat kunnen weinig mensen met een vaste baan... Wat ik overigens ook frappant vond is dat 2 mensen los van elkaar exact hetzelfde meten, en jullie inmeter op zoveel centimeters meer uitkomt dat het volgens mij zo'n 150 euro extra kostte. Ik vertrouwde dat achteraf gezien niet helemaal.
- 6 weken later: de plaatsing. Zelfde verhaal als het inmeten, pas een dag van te voren weet je het tijdstip. Het is echt ontzettend vervelend om een hele dag vrij te moeten nemen voor iets dat nog geen uurtje werk is. Die jongen kwam om 15 uur, ik had makkelijk de hele ochtend kunnen werken bijvoorbeeld. En als je zoveel betaald voor een stukje luxe is het jammer dat het met naast dit bedrag, ook 2 vrije dagen kost.

Lodewijk van der Sloot

Zeer goed

Geef een toelichting bij je beoordeling.

De monteur kwam met 1 te repareren item terwijl er 2 defect waren.

C.Brussaard - van As

Een prettige en overzichtelijke zaak om te vinden wat je zoekt.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Het te woord staan van het winkelpersoneel hebben wij erg prettig gevonden.
Ook het opmeten en de bezorging c.q. plaatsen van de rolgordijnen is zeer correct verlopen.
Alleen de...
Het te woord staan van het winkelpersoneel hebben wij erg prettig gevonden.
Alleen de levertijd zou o.i. wel wat korter mogen zijn.

Nel Versteeg

Uitstekend!

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Net als 15 jaar geleden (na mijn vorige verhuizing) heeft een medewerker van Roobol mijn nieuwe vloerbedekking gelegd. En het ziet er weer, net als 15 jaar geleden, prachtig uit

J. van der Meulen-Verboon

Klantvriendelijke zaak met ruime keuze en goed advies.

Ger van Biljouw (namens schoonzus Mw.vd Maarel

Op zich prima. Goed advies in winkel. Vinyl netjes gelegd.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Jammer dat bij het vinyl leggen in 1 kamer behang beschadigd werd, hetgeen in eerste instantie niet gemeld werd.
Mvg Ger van Biljouw tel 06-18879297

Joop

Top

Nee, ga zo door.

Mevr. Vijftigschild

Goede winkel goede spullen

vos

Prima service in de winkel, keurige afwerking thuis, en nette afhandeling vragen via klantenservice.

M.koppenaal

Ruim opgezette winkel met genoeg assortiment

Geef een toelichting bij je beoordeling.

De PVC vloer is heel goed gelegd en de gordijnen netjes genaaid alleen hangt 1 gordijn niet naar mijn zin dit heeft te maken met dat de rail op een sierlatje rondom plafond hangt waardoor ik een... De PVC vloer is heel goed gelegd en de gordijnen netjes genaaid alleen hangt 1 gordijn niet naar mijn zin dit heeft te maken met dat de rail op een sierlatje rondom plafond hangt waardoor ik een grotere kier tussen gordijn en plafond heb.er is iemand langs geweest en deze meneer vertelde dat dit nu eenmaal zo was ! Ik ben nu een week verder maar ga hier toch nog voor terug naar de winkel.
Ik vind dat een gordijn net vrij onder het plafond moet hangen en niet dat je de lat en de halve rail ziet
Het is een zijraam waarbij de gordijnen op de vensterbank komen dus ik kan ook niet met de gordijnhaakjes schuiven.