Roobol

Van Dissel

Perfect en eerlijk

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Netjes gelegd en heel eerlijk in de kosten ouderwetse goede service

Kooyman

Traag als het een garantie claim betreft

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Twist shades Luxaflex 5873 gekocht voor veel geld .
Twist shades Luxaflex 5873 gekocht voor veel geld .
Het blijkt dat deze Luxaflex 5873 niet goed is gemonteerd en in plaats van lichtdoorlatend , is deze kier doorlatend ( kier meer dan 7 cm ) het is werkelijk een schande hoe dit is gemonteerd (amateurs)
bijna 14 dagen geleden deze claim neergelegd bij Roobol en tot op heden niks meer vernomen.
Wat ons betreft zijn het niet meer dan dozen schuivers zodra ze het geld binnen hebben , dan hoor je ze niet meer .
We hebben ze nog 1 week de tijd gegeven om het probleem op te lossen , daarna gaan we de koop ontbinden.

Reactie Roobol:

Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent. Direct nadat u het probleem heeft gemeld in de winkel en na het doorsturen van de foto's, hebben we dit doorgegeven aan Luxaflex. Zodra Luxaflex ons... Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent. Direct nadat u het probleem heeft gemeld in de winkel en na het doorsturen van de foto's, hebben we dit doorgegeven aan Luxaflex. Zodra Luxaflex ons een reactie gaf, hebben we die met u gecommuniceerd. Deze oplossing zou echter niet voldoende zijn. Er is daarom gisteren ook telefonisch contact met u geweest en inmiddels ligt er een aanvraag voor een nieuw product bij Luxaflex.

Corinna

Geweldig

Geef een toelichting bij je beoordeling.

De mensen die het kwamen leggen waren professioneel bezig erg vak bekwaam

Hunink

Kwalitatief goede winkel

Geef een toelichting bij je beoordeling.

dame die ons heeft geholpen deed verschrikkelijk haar best ondanks dat ze nog kort in dienst was. Heel positief dat zij schriftje had met aantekeningen van een cursus die ze als naslagwerk... dame die ons heeft geholpen deed verschrikkelijk haar best ondanks dat ze nog kort in dienst was. Heel positief dat zij schriftje had met aantekeningen van een cursus die ze als naslagwerk gebruikte. Dat vonden we heel positief. Capucino en thee prima geregeld.

Reactie Roobol:

Bedankt voor de positieve review en het compliment aan onze nieuwe verkoopmedewerker. Leuk om te terug te lezen.

J.M. Den Hartog

Nette overzichtige winkel met vriendelijk personeel.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Vloerbedekking netjes gelegd. Gordijnen netjes gemaakt en opgehangen.

M.schriel

Geen toelichting

Mulder

Waardeloze shop in Vlaardingen, met waardeloos personeel. Ons werd verteld dat we 20% korting zouden krijgen op onze plissé jaloezieën, bij afrekening bleek echter dat dit alleen gold voor het... Waardeloze shop in Vlaardingen, met waardeloos personeel. Ons werd verteld dat we 20% korting zouden krijgen op onze plissé jaloezieën, bij afrekening bleek echter dat dit alleen gold voor het goedkoopste èn 2e artikel.
We wilden 3 jaloezieën kopen, van 2.85cm, 1.70cm en 0,75cm breed, de korting werd dus alleen over de kleinste jaloezie berekend, er werd daarbij verwezen naar een bordje dat in de zaak stond, wij hadden verwacht dat we eerlijk geïnformeerd zouden worden door de verkoopmedewerkster en dat we niet alle bordjes in de winkel moesten gaan lezen. We hebben onze bestelling ter plekke gelijk gecancelled en zijn ergens anders de jaloezieën gaan bestellen, die waren niet alleen 200 euro goedkoper maar de jaloezieën konden ook nog eens 4 weken eerder geleverd worden. Nooit meer naar Roobol, wat een slecht personeel.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

wees eerlijk tegen je klanten en informeer ze goed

Rika van Schie

Producten prima. Personeel heel vriendelijk. Service zoals een telefoontje dat de persoon die bij ons laminaat zou leggen ziek is en dat het tijdstip daardoor veranderd hebben we nooit gekregen. Dus... Producten prima. Personeel heel vriendelijk. Service zoals een telefoontje dat de persoon die bij ons laminaat zou leggen ziek is en dat het tijdstip daardoor veranderd hebben we nooit gekregen. Dus zelf wel 4 keer gebeld wanneer het die dag wel gelegd zou worden. Ook raar dat je voor opmeten 35 euro moet betalen, bij diverse andere is dat ook maar wordt dit bedrag bij definitief bestellen afgetrokken.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Zie boven: telefoontje is toch niet te veel moeite, bespaart irritatie bij de klant.
En service bij opmeten, Hadden in totaal voor bijna 2000,00 besteld.

Y. Kruidenier

Goede kwaliteit voor een redelijke prijs. Afspraken deels conform afspraak nagekomen montage prima.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

In het begin ging de communicatie met uw medewerkster Nathalie prima. Daarna vertrok zij tijdelijk naar een andere vestiging waarna haar vervangster Kirsten het ronduit slecht deed. Afspraken werden... In het begin ging de communicatie met uw medewerkster Nathalie prima. Daarna vertrok zij tijdelijk naar een andere vestiging waarna haar vervangster Kirsten het ronduit slecht deed. Afspraken werden verschoven zonder overleg en alternatieven moesten wij maar accepteren. Gelukkig kwam Nathalie terug en alles verliep weer op rolletjes. Montage van al uw werknemers verlieppen uitstekend.

Prettige bediening, professionele hulp, mooie winkel en een uitgebreide collectie

Ik zou het niet 1,2,3, weten