Roobol

Marian Verver, namens mijn moeder mevr. van Hofwegen

Een prima service en goede kwaliteit van de producten. Ruim assortiment.

Wim Put

Prima advies in de winkel en goede uitvoering ter plekke

Marrevee

Mooie winkel met prima advies, daarna minder tevreden 1 meter doorleggen in gang wat veel mooier is wat adviseur ook aangeeft maar dan geen garantie, kleine kast in woonkamer ook niet doorleggen... Mooie winkel met prima advies, daarna minder tevreden 1 meter doorleggen in gang wat veel mooier is wat adviseur ook aangeeft maar dan geen garantie, kleine kast in woonkamer ook niet doorleggen geen garantie. Laminaat is netjes gelegd. Gordijnen zouden 1e week oktober komen, doordat vloer niet helemaal recht lag week later nogmaals komen meten, maar ze gingen best doen dat ze dan rond 7 oktober zouden hangen omdat we dan verhuisd zijn. Vervolgens krijg je dan te horen dat de gordijnen 30 oktober komen. Aangegeven hier niet blij mee te zijn, gaan best doen of het eerder kan. Weer zelf gebeld maar nog steeds niet bekend. Waardeloze service!

Geef een toelichting bij je beoordeling.

geef juiste informatie over levertijden en wanneer iets opgehangen kan worden. Voorkomt heel veel frustratie.

Pia Lakens

Mooi Woonwinkel met veel keuzes

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Ik vond het jammer dat opnemen van de maat voor de rol gordijnen dat daar 5 werkdagen tussen zaten.Mijn deurmat ligt niet duurt erg lang voordat er iemand langs.

Jeanette Spee

Goed werk geleverd. Onze laminaatvloer is zeer vakkundig gelegd .

Barbara Kerklaan

Super !!

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Vriendelijke mensen en vakkundige, goede aandacht , niet opdringerig , ook al neem je bedenktijd , de vriendelijkheid blijft ! Ik heb ook gebeld om mijn tevredenheid te uiten , dus nogmaals bedankt !!

Verburgh

Erg goed geholpen in de zaal en vloerbedekking super gelegd

Diepenhorst

Prima. de verkoopster had veel geduld en verstand van zaken. zij heeft ook eerlijk haar mening gegeven.

A.Jonker

Wel Ok, maar er was mij niet vertelt dat er tussen de scharnieren van mijn deur geen ringetjes konden zodat hij iets omhoog ging. Er was alleen vertelt dat dit gedaan zou worden maar niet gevraagd... Wel Ok, maar er was mij niet vertelt dat er tussen de scharnieren van mijn deur geen ringetjes konden zodat hij iets omhoog ging. Er was alleen vertelt dat dit gedaan zou worden maar niet gevraagd wat voor deur ik had. Nu moest een timmerman dit klusje klaren. Op zo n bedrag vindt ik 35 euro erg veel om thuis te komen kijken, zou eigenlijk een service moeten zijn. Er zou iemand komen tussen 11.00 en 14.00. Om 8 uur werd ik uit bed gebeld! Verder waren mijn plinten zo ruim geknipt dat ik bij moest bestellen.

Lisa ban Uffelen

Een mooie, uitgebreide zaak. Veel mogelijkheden en over het algemeen een goede service.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Na het bezoek aan de winkel en het bezoek van degene, die de maat kan nemen, heb ik een mail gestuurd, die nog steeds niet beantwoord is. Het ging over het verschil tussen wat ik dacht nodig te... Na het bezoek aan de winkel en het bezoek van degene, die de maat kan nemen, heb ik een mail gestuurd, die nog steeds niet beantwoord is. Het ging over het verschil tussen wat ik dacht nodig te hebben aan tapijt en degene, die mij in de winkel hielp. Natuurlijk kon iemand komen meten, kostte wel 35,00, terwijl ik zelf prima gemeten had. Nu was ik 35,00 extra kwijt of had ik 1.25 m tapijt teveel gehad! Heel vreemd, want als klant word je zo wel op extra kosten gejaagd.