Roobol

Winkel is overzichtelijk, genoeg keus,kennis in winkel van personeel kan beter, en meer werk van monteur bij klant kan beter.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

gordijn rail en gordijnen werden opgehangen door monteur ( zeer netjes) maar op onze vraag of de mat bij voordeur die we wilde aanschaffen gelijk ook kon worden gedaan wordt daar een meerprijs voor de monteur ( die er dan al is ) berekend die niet in verhouding is.

Reactie Roobol:

Bedankt voor je reactie! Fijn om te horen dat de gordijnen helemaal naar tevredenheid zijn opgehangen. Dat is elke dag weer genieten!
Wat betreft de deurmat, is het leggen (insnijden) van een deurmat best tijdrovend werk. De monteur die er al is, moet er ook tijd aan besteden. Natuurlijk begrijpen we het dat je graag wil dat de mat even meegedaan wordt. Maar wij willen ook garanderen dat de mat dan perfect wordt ingesneden en er dus de kwaliteit geleverd wordt die je van ons mag verwachten. De deurmat is tenslotte al een visitekaartje als je jouw huis binnenstapt. Daarom willen we hiervoor graag de tijd nemen en rekenen we een passende meerprijs.

Score voor Roobol: 3/5
Zou je Roobol aanbevelen? Ja