Roobol

W.J. Bel

Goede winkel, zeer goed personeel en uitstekende stoffeerders.

Henk van Barneveldt

1)Investeren in meer controle van de output (offertes)
2)De laatste schakel in het totale proces moet klantvriendelijker en niet jagen op extra geld zoals de stoffeerder doet
3)...
1)Investeren in meer controle van de output (offertes)
3) medewerkers omturnen tot meedenkende verkopers

Geef een toelichting bij je beoordeling.

1e bezoek-> Verkoper aardige jongen maar niet slagvaardig. (Meer administratuur dan commerciel) Wilde de order laten lopen na 2,5 uur adviseren voor €10,- meningsverschil........("mag niet van... 1e bezoek-> Verkoper aardige jongen maar niet slagvaardig. (Meer administratuur dan commerciel) Wilde de order laten lopen na 2,5 uur adviseren voor €10,- meningsverschil........("mag niet van Meneer Roodbol" was zijn reactie) Hem geadviseerd om creatiever te zijn door in oplossingen te denken. Een aantal oplossingen terplekke met hem ook doorgenomen..........Medewerkers hebben vrijwel geen mandaad ; moeten voor 5% accoord vragen aan de" baas"??
2e bezoek Na inmeten ben ik zelf de aanbetaling komen doen : ik werd door de medewerkster "gefeliciteerd" : de totaalprijs kwam lager uit zei ze. Weet je het wel zeker vroeg ik? Ja zei ze! Omdat de " inmeter" mij inseinde dat de prijs wel eens hoger uit zou kunnen komen dacht ik dit klopt niet. Ik vergeleek de orginele offerte met het nieuwe exemplaar en ja hoor ondertapijt was er niet in opgenomen......Excuses van de medewerkster->offerte komt helaas toch hoger uit.
Dag van de stoffering-> deze ontmoeting wil ik eigenlijk zo snel mogelijk vergeten......->schandalige manier hoe ik binnen 5 minuten dat ik de man begroette "verschillende oorvijgen" kreeg uitgedeeld.
Ik heb nog nooit iemand in mijn leven de deur gewezen maar dit was hondsbrutaal! Stoffeerder heb ik dus weggestuurd.
Vervolgens belde binnen 5 minuten een vriendelijke dame over het hoe en waarom.........
Excuses, excuses......enz
DIT WAS MIJN EERSTE ERVARING MET ROODBOL IN 3 VERSCHILLENDE CONTACTMOMENTEN

E.

Roobol heeft een professionele uitstraling en zo word je als klant ook behandeld. Van begin tot eindpunt een prima service. Ik ben er tevreden met mijn vloer

Arjan van der Starre

Fijn geholpen, mooie prijs voor het opmeten en ophangen

stefan egberts

Matig.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

De stoffeerders hadden mijns inziens te weinig ondertapijt meegenomen. De laatste 50cm werd met snijstukjes van 5cm aan elkaar geplakt. Toen in daar iets van zei kreeg ik een bijdehante opmerking... De stoffeerders hadden mijns inziens te weinig ondertapijt meegenomen. De laatste 50cm werd met snijstukjes van 5cm aan elkaar geplakt. Toen in daar iets van zei kreeg ik een bijdehante opmerking dat dat ook ondertapijt was en als ik het er niet mee eens was, ik maar een nieuwe afspraak moest maken. Ronduit onbeschoft. Ik heb eerder via een andere leverancier tapijt laten leggen die de kamer nog even stofzuigde. Helaas....bij Roobel mag je dat zelf doen en tegelijk ook de vieze voetstappen van de stoffeerders. Opruimen Al met al totaal niet tevreden met de geleverde dienst en ik verwacht hier dan ook een reactie op.

Vriendelijke groet,

Ik ben uiterst tevreden.

Willem De Keijzer

Goede service

Kristel Post

De verkoopster vond ik niet een echte verkoopster, wel aardig. De eerste levering was zonder gordijnen, na een week zelf naar de winkel gegaan. Een fout maar keurig opgelost door een medewerkster en... De verkoopster vond ik niet een echte verkoopster, wel aardig. De eerste levering was zonder gordijnen, na een week zelf naar de winkel gegaan. Een fout maar keurig opgelost door een medewerkster en twee dagen later kwamen de gordijnen. Echter 1 vd drie raampartijen was gemaakt op 2,90 ipv 239. Service monteurs geweldige mannen en meedenkend.

l.v.d.windt

Een betrouwbare zaak