Roobol

Uitstekend

uitstekende service en kwaliteit

Slecht

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Na 3 dagen nog geen reactie op mijn eerste review gekregen. Getuigt een beetje van zwakte. Eerst een verkeerde opname in de winkel, waardoor we de verkeerde kleur plinten geleverd kregen. Daarna... Na 3 dagen nog geen reactie op mijn eerste review gekregen. Getuigt een beetje van zwakte. Eerst een verkeerde opname in de winkel, waardoor we de verkeerde kleur plinten geleverd kregen. Daarna ruim een maand moeten wachten tot we de goede kleur geleverd kregen. En de personen die deze plinten voor ons zouden plaatsen konden er niets van. Zeggen dat ze alleen maar lijmen, terwijl afgesproken was dat ze met clips bevestigd zouden worden. Beweren dat ze 1 uur bezig zijn geweest met 1 plint, terwijl ze na aankomst binnen 5 minuten buiten stonden te roken en te bellen naar het hoofdkantoor. En dan zeggen dat de muren niet vlak zijn. De plinten zijn ook behoorlijk krom mag ik wel zeggen. Klantvriendelijk waren ze ook al niet. Komen ze met 2, staat er 1 bij te kijken en doet niets. Die heeft slechts 1 gaatje geboord, en dat was zelfs nog niet goed, namelijk te laag ten opzichte van de andere gaatjes. Uiteindelijk zelf maar gedaan.

Kan veel beter

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Fouten van begin tot eind. Begon al met de bestelling van de plinten. Was de verkeerde kleur. Daarna afspraak verzetten d.m.v. een achtergelaten voicemail bericht. Daarna de stoffeerders die de... Fouten van begin tot eind. Begon al met de bestelling van de plinten. Was de verkeerde kleur. Daarna afspraak verzetten d.m.v. een achtergelaten voicemail bericht. Daarna de stoffeerders die de plinten zouden moeten plaatsen. Afspraak was d.m.v. bevestiging met clips, zij wilden lijmen. Ze waren pas 5 minuten aanwezig en gingen alweer naar buiten om te roken. Later bleek dat ze dus NOOIT met bevestigingsclips hebben gewerkt. Komen met 2 personen waarvan 1 staat toe te kijken. Uiteindelijk doen we het zelf maar. Dan maar wat meer tijd. Een grote FIASCO

Goede kwaliteit

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Goede kwaliteit, goed werk geleverd. Klantenservice mag iets flexibeler.

Reactie Roobol:

Bedankt voor de positieve feedback! We wensen je heel veel plezier van je nieuwe vloer of raambekleding van Roobol.

Michael

Bagger service

Geef een toelichting bij je beoordeling.

In de winkel hadden ze alle tijd voor ons en werden we goed geholpen. Maar dan wanneer alles getekend en aanbetaald begint de ellende.
Denk je als klant bij het maken van een afspraak dat er...
Denk je als klant bij het maken van een afspraak dat er gekeken word wanneer jij kunt dan heb je pech. Er word alleen gekeken hoe het voor hun het beste uitkomt. Dit is niet alleen bij montage maar dus ook wanneer er problemen zijn. Als er problemen zijn verwant ik dat ze dit zo snel mogelijk willen oplossen. Maar helaas zelfs kleinste probleem hebben ze een maand voor nodig om in gang te zetten.

Dus interesseert het je niet dat je weken moet wachten en dat de service er niet is dan is het een goed bedrijf.
Oh bijna vergeten communicatie is ook slecht.

Edit 19-06-2020
De monteur is in de tussentijd geweest en had niets kunnen oplossen omdat hij het materiaal niet had. Hij had doorgegeven wat hij moest hebben.
Drie weken later komt de monteur weer langs, de goede man durfde eigenlijk niet aan te bellen omdat hij niet al het materiaal had voor onze problemen op te lossen.
Dus 2 minuten later staat hij al weer buiten. Nu dus 1 van de 2 klachten opgelost.

De soap gaat dus gewoon weer verder...

Hereijgers

Alles in huis op gebied van stoffering

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Keuze van vloer kan afgestemd worden op gordijnen.

Gerrie en Jan Smetsers

Roobol Tilburg: Mooie winkel met een verassend assortiment.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Afspraken worden na gekomen en de communicatie over de levering en leggen van de vloer is prima.
Het leggen is vakkundig uitgevoerd en werkplek schoon achter gelaten.

Olga

Niet flexibel

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Wat een Niet flexibel bedrijf is dit! Na het plaatsen van mijn order duurde het zeker 10 dagen tot ze konden komen meten. Dat kon alleen op een vrijdag, geen uitzondering mogelijk. Ik kon wel mijn... Wat een Niet flexibel bedrijf is dit! Na het plaatsen van mijn order duurde het zeker 10 dagen tot ze konden komen meten. Dat kon alleen op een vrijdag, geen uitzondering mogelijk. Ik kon wel mijn voorkeur qua tijd aangeven. Daar werd geen rekening mee gehouden,ik moest maar flexibel zijn. Uiteindelijk 3 personen aan de telefoon gehad om de datum te verzetten, dat kon pas weer 2 weken later! Ik was dus al 1 maand verder, had al een aanbetaling gedaan en ze waren nog niet komen meten... Uiteindelijk kon ik gelukkig mijn order nog annuleren en nu wacht ik al 1 week op de terug betaling van mijn aanbetaling... Pffffff....

Reactie Roobol:

Het spijt ons dat we niet eerder konden inmeten omdat de planning op korte termijn vol zit. Het klopt dat onze maatnemer altijd op vrijdag bij u in de regio is en daarom vrijdag als enige optie werd... Het spijt ons dat we niet eerder konden inmeten omdat de planning op korte termijn vol zit. Het klopt dat onze maatnemer altijd op vrijdag bij u in de regio is en daarom vrijdag als enige optie werd aangeboden. Op andere dagen is de maatnemer in andere regio's aanwezig.
Het is inderdaad mogelijk om een tijdsvoorkeur op te geven. Dat is niet gezegd dat we daar altijd rekening mee kunnen houden in de planning. Als we bijvoorbeeld meerdere klanten op het zelfde tijdstip hebben, moeten we keuzes maken.
Jammer dat de onvrede uiteindelijk heeft geresulteerd in een annulering. Inmiddels is er contact met je geweest en is de terugbetaling nu in gang gezet. Mocht je daarover vragen hebben, kun je uiteraard altijd contact opnemen met onze klantenservicemedewerkers via 0180-644644.

Hanny

Klantvriendelijk en een klacht is opgelost.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

De klacht die wij hadden is naar tevredenheid opgelost. Misschien wel even aangeven bij de klant wanneer zij zelf de gordijnen opmeten, hoe jullie te werk gaan.

Uitstekend

Geef een toelichting bij je beoordeling.

vriendelijk, luisteren goed naar wat je wilt, goede service.