Roobol

Hetty Lootsma

Geef een toelichting bij je beoordeling.

goede service en werk door een goede vakman

Jgm Rozen

Ongeveer EEN JAAR verder Reatie,s GEEN

is Waardeloos.

Marc

Slechte service!

Geef een toelichting bij je beoordeling.

100% wollen kleed gekocht. Een paar maanden te laat is een niet geheel wollen kleed geleverd, waar gaten in zitten. Vraag nu al weken om een oplossing. Word van het kastje naar muur gestuurd. Men... 100% wollen kleed gekocht. Een paar maanden te laat is een niet geheel wollen kleed geleverd, waar gaten in zitten. Vraag nu al weken om een oplossing. Word van het kastje naar muur gestuurd. Men verschuilt zich achter de leverancier in India. Slechte zaak!

Luisa Cortini

Jammer dat de parketvloer in de winkel geshowd geen knoesten had van 5 cm en dat er ook geen gat in zat dat gewoon gestopt is. Ik had het aan moeten geven bij leggen. Dat betekend dat je erbij moet... Jammer dat de parketvloer in de winkel geshowd geen knoesten had van 5 cm en dat er ook geen gat in zat dat gewoon gestopt is. Ik had het aan moeten geven bij leggen. Dat betekend dat je erbij moet blijven en iedere plank moet bekijken. Helaas gaf de legger aan toen ik commentaar gaf hierop , ik kijk niet eens naar de plank. Het laminaat boven gelegd heeft planken die een fout .

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Laat alleen eigen goed opgeleide medewerkers de vloer leggen. Geef goede voorlichting in de winkel leid ook daar personeel goed op.

JGM.Rozen

Een slecht bedrijf.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Tja wat tips voor Roobol. het omgaan met klanten ook in de winkel laat nog wel te wensen over dit geld voor een persoon in de winkel in tilburg. verder een bestelling gedaan in juli.2018 en nu... Tja wat tips voor Roobol. het omgaan met klanten ook in de winkel laat nog wel te wensen over dit geld voor een persoon in de winkel in tilburg. verder een bestelling gedaan in juli.2018 en nu januari.2019 is alles pas goed afgewerkt na diverse telefoontjes en emails. allemaal door de fouten van Roobol door niet goed te hebben gemeten of fouten die in de stof zaten en stof waar vlekken in zaten al met al EEN ZEER SLECHTE ZAAK daarbij nog niet eens een excuus of een sorry.
dus voor ons is het NOOIT meer Roobol.
let wel : JE BENT EEN KLANT EERDER KWIJT DAN RIJK.

R Posthuma

Zeer slechte service. Na 3 weken deuken in de vloer en bellen. Door hun ook de ondervloer laten leggen. Volgens verkoper was een goede vloer. De luchtbellen snijden ze door en aan de rest doen ze... Zeer slechte service. Na 3 weken deuken in de vloer en bellen. Door hun ook de ondervloer laten leggen. Volgens verkoper was een goede vloer. De luchtbellen snijden ze door en aan de rest doen ze NIETS. Ze komen nog niet eens kijken. Volgens het klachtenbureau is het ineens weer een slechte kwaliteit vloer. 1500 euro voor 30 vierkante meter is toch geld genoeg. Zeer slechte service

R. van Tilburg

Vriendelijke medewerker(s) en prima afwerking en nazorg.

vd bogaard

Mooie zaak en goed advies

Geef een toelichting bij je beoordeling.

we hebben er flink achterheen moeten zitten heeft totaal vijf maanden geduurd.

S Verhaaren

Super zaak

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Een dag voor het opmeten en een dag voor het monteren bellen om te weten te komen hoelaat ze de volgende dag komen is niet heel handig. Je kunt niet goed plannen wanneer ze dus komen. Dit is... Een dag voor het opmeten en een dag voor het monteren bellen om te weten te komen hoelaat ze de volgende dag komen is niet heel handig. Je kunt niet goed plannen wanneer ze dus komen. Dit is onhandig wanneer je moet werken op zo'n dag.
Alvorens een tijdsperk weten op de dag is mijn inziens handiger.

bastings

Het eerste contact in de winkel was erg fijn en we zijn goed geholpen. Nadat we tot aankoop zijn overgegaan is de rest misgelopen door slechte communicatie en service