Roobol

P. vasn Zweeden

Prima zaak met goede service en assortiment.

Faro

Nette klantvriendelijke medewerkers

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Minder troep achterlaten. Jeetje wat een zooi na trapbekleding.
Rest prima. Vriendelijk en beleefd. Keurig afgewerkt

hofhuis. A.f.m.

Stug en log bedrijf, die allen meedenkt als het hun geen geld kost.

brink-riemens

Rene Fortuin

In de winkel wordt je goed geholpen, alleen bij het hoofdkantoor kan het wel wat beter als het gaat om communiceren naar de klant. Bij mij moest de stoffeer datum worden verzet i.v.m. niet goed... In de winkel wordt je goed geholpen, alleen bij het hoofdkantoor kan het wel wat beter als het gaat om communiceren naar de klant. Bij mij moest de stoffeer datum worden verzet i.v.m. niet goed drogen van de vloer na het egaliseren. Dit kan gebeuren, maar dan is het niet de bedoeling dat je via de afdeling planning te horen krijg, dat ik het zelf ook maar had moeten incalculeren en ze probeerde op die manier de schuld een beetje bij mij neer te leggen. Ik vind dit niet heel erg netjes. De vloer is uiteindelijk perfect gelegd. En de inmeter mag ook wel eens wat vrolijker kijken.

Reactie Roobol:

Bedankt voor uw feedback. We hebben dit gedeeld met onze medewerkers van de klantenservice. Fijn om te horen dat de vloer uiteindelijk perfect gelegd is. We wensen u uiteraard jarenlang plezier van... Bedankt voor uw feedback. We hebben dit gedeeld met onze medewerkers van de klantenservice. Fijn om te horen dat de vloer uiteindelijk perfect gelegd is. We wensen u uiteraard jarenlang plezier van uw nieuwe vloer!

Lindsey

Nog nooit zo’n slechte service meegemaakt. Alles wat mis kon gaan is misgegaan. De vloer zou vandaag geplaatst worden maar dit is natuurlijk nog niet gebeurd

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Klanten juist voorlichten, communicatie, afspraken nakomen

Ad Michels

Kwaliteit prima; afleveringsdatum nakomen matig; uitvoering montage prima; verplichte aanbetaling van 25% is absurd.

Van dijk

Rebecca Vromans

Hele mooie producten

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Hele mooie producten en ook erg vriendelijk geholpen in de winkel. Alleen heb ik niet de juiste informatie gekregen betreft de dagen dat het mogelijk is om te meten. Daarna heb ik weer verkeerde... Hele mooie producten en ook erg vriendelijk geholpen in de winkel. Alleen heb ik niet de juiste informatie gekregen betreft de dagen dat het mogelijk is om te meten. Daarna heb ik weer verkeerde informatie gekregen over het leggen van de vloeren. Hier heb ik een klacht over ingediend en deze is gelukkig heel netjes opgelost! Het leggen van de vloeren is echt perfect gedaan en daar ben ik heel tevreden over!

Mia Haanappel

De prijsverhouding is goed. Ik krijg voor wat ik betaal.