Roobol

Michael

Bagger service

Geef een toelichting bij je beoordeling.

In de winkel hadden ze alle tijd voor ons en werden we goed geholpen. Maar dan wanneer alles getekend en aanbetaald begint de ellende.
Denk je als klant bij het maken van een afspraak dat er gekeken word wanneer jij kunt dan heb je pech. Er word alleen gekeken hoe het voor hun het beste uitkomt. Dit is niet alleen bij montage maar dus ook wanneer er problemen zijn. Als er problemen zijn verwant ik dat ze dit zo snel mogelijk willen oplossen. Maar helaas zelfs kleinste probleem hebben ze een maand voor nodig om in gang te zetten.

Dus interesseert het je niet dat je weken moet wachten en dat de service er niet is dan is het een goed bedrijf.
Oh bijna vergeten communicatie is ook slecht.

Edit 19-06-2020
De monteur is in de tussentijd geweest en had niets kunnen oplossen omdat hij het materiaal niet had. Hij had doorgegeven wat hij moest hebben.
Drie weken later komt de monteur weer langs, de goede man durfde eigenlijk niet aan te bellen omdat hij niet al het materiaal had voor onze problemen op te lossen.
Dus 2 minuten later staat hij al weer buiten. Nu dus 1 van de 2 klachten opgelost.

De soap gaat dus gewoon weer verder...

Score voor Roobol: 0.5/5
Zou je Roobol aanbevelen? Nee