Roobol

Joost de Schepper

Prima service en vakwerk

Piet

Geen verkooppraatjes. Goed advies.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Ruim gemeten, waardoor er 2 pakken laminaat over zijn.

F. Broers

Vloer goed gelegd, wij zijn zeer tevreden daarover

CMH wolfs

Een goed winkel en van als wat

M. Gerritsen

In de winkel (vestiging Tilburg) werden we goed en vriendelijk behandeld. Daar hadden we een goed gevoel bij. Dat veranderde toen we uiteindelijk bijna 3 maanden hebben moeten wachten voordat de... In de winkel (vestiging Tilburg) werden we goed en vriendelijk behandeld. Daar hadden we een goed gevoel bij. Dat veranderde toen we uiteindelijk bijna 3 maanden hebben moeten wachten voordat de gordijnen geleverd werden. In de tussentijd meerdere keren gebeld en niemand wist iets. Tenslotte heb ik Angelo aan de telefoon gehad en hij heeft ervoor gezorgd dat de gordijnen uiteindelijk gehangen werden. Wat ons stoort is dat we daarvoor op geen enkele manier op de hoogte zijn gebracht over de vertraging en de reden daarvoor. Toen ik vroeg om enige financiële tegemoetkoming, is er door het hoofdkantoor kennelijk gezegd dat dit niet mogelijk was. Zelfs een bosje bloemen kon er niet af. Jammer, een gemiste kans, want wij zijn nu natuurlijk absoluut niet te spreken over Roobol en zullen ook nooit meer daar een aankoop doen.

Jim Bouwens

Proffesioneel, eerlijk advies.

Ria

Uitstekend bedrijf

Marlies

Professioneel en vakkundig.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

De levertijd werd zomaar met een maand opgeschoven een paar dagen voor stofferen. Hier stond geen vergoeding tegenover. Dit terwijl de levertijd op mijn verzoek was gecheckt bij aankoop.

Bart van den Bogaard

Goede prijs-kwaliteitverhouding, klantvriendelijk personeel, goed advies

K van vugt

Goede service