Roobol

de bekker

Er wordt te haastig gewerkt en daardoor onnauwkeurig tevens word een project niet door dezelfde persoon afgewerkt

Geef een toelichting bij je beoordeling.

de glas gordijnen had beter gekund , de rails zitten te dicht tegen elkaar en daarbij zijn de rails schuin gemonteerd
daardoor een mindere beoordeling

J.Dorpmans

Ze hebben mooie spullen, wordt goed geholpen. Maar dan houdt het op!

Geef een toelichting bij je beoordeling.

De administratieve afhandeling was een ramp. Klopte niet veel van de orde. In april besteld en moeite om het dan in augustus te plaatsen!
Alleen de vloer ging goed en is mooi gelegd. Bij de...
Alleen de vloer ging goed en is mooi gelegd. Bij de rolgordijnen ging het ophangen fout. Dus een aantal gaten in mijn plafond extra. Wel weggewerkt, maar toch. Het doet pijn bij een nieuw huis. We wilde nog gordijnen bestellen bij jullie, maar daar zien we maar vanaf gezien de hele geschiedenis.

J.Koenen ordernummer:3013879

We dachten en goed en degelijk advies gekregen te hebben in de winkel over onze vloerbedekking. We wilden eigenlijk de vloerbedekking gelijmd hebben, maar als we de vloerbedekking niet op spanlatten... We dachten en goed en degelijk advies gekregen te hebben in de winkel over onze vloerbedekking. We wilden eigenlijk de vloerbedekking gelijmd hebben, maar als we de vloerbedekking niet op spanlatten kwam te liggen verviel onze garantie
Echter na het leggen van de vloerbedekking op spanlatten staken er kleine spijkers uit de vloerbedekking en lagen de spanlatten hoger dan de vloerbedekking+ondertapijt.
De spijkers werden door ons oppas ontdekt toen ons dochtertje van 1 haar voetje had open gehaald.
Na herhaaldelijk contact is een stoffeerder geweest die met tegenzin de spijkers plat heeft geslagen. Hij wilde zelf alleen de spijkers bij de doorgang plat slaan. Ook hebben we weer een dag vrij moeten nemen omdat jullie niet konden vertellen welk tijdstip de stoffeerder zou langskomen.

Marcel Ginus

Slechte interne communicatie. Niet meedenken wanneer je eenmaal iets besteld hebt. Moeilijk telefonisch bereikbaar. Gevoel van kastje naar de muur gestuurd te worden.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Medewerker voor opmeten was ronduit bot, wilde zijn zin doordrijven zonder enige uitleg. Denkt totaal niet mee.
Medewerker van monteren heeft veel goed gemaakt. Dacht goed mee, toonde begrip, zeer klantvriendelijk. Heeft werk netjes afgeleverd.

Nieuwlands

Ok

Cees Bekkers, Oisterwijk

Zeer tevreden!

Nee

Rick Verlaan

Teleurgesteld

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Vandaag een plint opgehaald omdat er bij oplevering te weinig was en dan nog moeten afrekenen ook. Een dure vloer laten opmeten en laten leggen en dan €10,50 moeten afrekenen voor een plint die niet... Vandaag een plint opgehaald omdat er bij oplevering te weinig was en dan nog moeten afrekenen ook. Een dure vloer laten opmeten en laten leggen en dan €10,50 moeten afrekenen voor een plint die niet meegerekend was. Ik ben teleurgesteld weggelopen uit de winkel in Tilburg en had op betere service gerekend.

Het feit dat de plinten vastgekit worden is ook geen fijne verrassing.

Rick Verlaan

Prima service

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Er was te weinig plint geleverd en daar moest ik nog achteraan. Ook bleken de plinten vast gekit te zijn zodat we geen bedrading meer konden wegwerken. Dat zal wel 'de normale gang van zaken' zijn... Er was te weinig plint geleverd en daar moest ik nog achteraan. Ook bleken de plinten vast gekit te zijn zodat we geen bedrading meer konden wegwerken. Dat zal wel 'de normale gang van zaken' zijn maar daar waren we graag van te voren over geïnformeerd zodat we maatregelen hadden kunnen nemen.

ton den biggelaar

Oké

Tollenaar

De vloer is erg mooi en strak tegen de wanden gelegd. Ik zou het bij iedereen aanraden.