Roobol

Ad Elsinger

Prima winkel

Geef een toelichting bij je beoordeling.

levertijd van gordijnen zou korter mogen

J. Spronk

Nette winkel met goed advies

Geef een toelichting bij je beoordeling.

de mogelijkheid om afspraak te verzetten als keuze mogelijkheid bij telefonisch opvragen van de tijdsblok.
De mogelijkheid om ook via postcode en huisnummer het tijdsblok op te kunnen vragen van meten/leggen

AAM van Outheusden

Goede service gehad vanaf het uitzoeken en adviseren vanuit de winkel tot aan het ophangen toe in mijn woning. Ben zeer tevreden en alles hangt super mooi.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Ivm het opmeten van de maten zijn ze speciaal na sluitingstijd nog komen opmeten wat ik toch wel service wil noemen.
Enige minpunt die ik ondervond dat zij 2 dagen in de week in Brabant zijn...
Enige minpunt die ik ondervond dat zij 2 dagen in de week in Brabant zijn en het beperkt maakte om een afspraak te regelen.

Ron

Het lijkt een professionele winkel, maar alles dat er mis kon gaan, ging ook mis. Wellicht dat het feit dat we een nieuw filiaal bezochten van invloed was, maar dat is eigenlijk geen excuus.

Marlon

Onprofessioneel en niet klantvriendelijk.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Prijsopgave in winkel gebeurt op een kladblok en vervolgens komt uit het systeem een andere prijs. Duurde ook lang, zo'n anderhalf uur. Ze konden trekstangen niet laten zien.
Levertijd was...
Levertijd was naar zeggen drie a vier weken. Vervolgens bleek die langer. Bij winkel aangegeven, maar niets aan te doen. Toen officiële klacht ingediend en toen kon het toch eerder.
Montage van een gordijn is te dicht bij het raam geplaatst waardoor het kiepraam niet meer open kan.

Libregts

Goed voor advies in keuze winkel.
Goede maatneming, goed geplaatst ook.
Perfecte gemaakte vitrage/overgordijnen.
Wel kwam na de offerte een verhoging van 150 euro, werd wel...
Goed voor advies in keuze winkel.
Goede maatneming, goed geplaatst ook.
Perfecte gemaakte vitrage/overgordijnen.
Wel kwam na de offerte een verhoging van 150 euro, werd wel uitgelegd , maar toch! Zijn..content met Roobol.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Zou fijn zijn als de leveringsdatum en tijd bij de plaatselijke winkel eerder bekend zou zijn. Verder was alles oké.

M.v.Rooij

Goede service in de winkel en door monteur

Venmans

Gewoon goed, duidelijk en professioneel.

M van Dijk

Wij zijn vriendelijk en prima geholpen

RCvan Rijswijk

Goede kwaliteit en service. Montage had wat schoonheidsfoutjes bij de plintmontage.