Roobol

Olga

Niet flexibel

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Wat een Niet flexibel bedrijf is dit! Na het plaatsen van mijn order duurde het zeker 10 dagen tot ze konden komen meten. Dat kon alleen op een vrijdag, geen uitzondering mogelijk. Ik kon wel mijn voorkeur qua tijd aangeven. Daar werd geen rekening mee gehouden,ik moest maar flexibel zijn. Uiteindelijk 3 personen aan de telefoon gehad om de datum te verzetten, dat kon pas weer 2 weken later! Ik was dus al 1 maand verder, had al een aanbetaling gedaan en ze waren nog niet komen meten... Uiteindelijk kon ik gelukkig mijn order nog annuleren en nu wacht ik al 1 week op de terug betaling van mijn aanbetaling... Pffffff....

Reactie Roobol:

Het spijt ons dat we niet eerder konden inmeten omdat de planning op korte termijn vol zit. Het klopt dat onze maatnemer altijd op vrijdag bij u in de regio is en daarom vrijdag als enige optie werd aangeboden. Op andere dagen is de maatnemer in andere regio's aanwezig.
Het is inderdaad mogelijk om een tijdsvoorkeur op te geven. Dat is niet gezegd dat we daar altijd rekening mee kunnen houden in de planning. Als we bijvoorbeeld meerdere klanten op het zelfde tijdstip hebben, moeten we keuzes maken.
Jammer dat de onvrede uiteindelijk heeft geresulteerd in een annulering. Inmiddels is er contact met je geweest en is de terugbetaling nu in gang gezet. Mocht je daarover vragen hebben, kun je uiteraard altijd contact opnemen met onze klantenservicemedewerkers via 0180-644644.

Score voor Roobol: 0.5/5
Zou je Roobol aanbevelen? Nee