Rinkel

Anke

De app van bereik werkt super en dat durf ik best te schrijven na het testen van andere systemen.

Het is gebruiksvriendelijk, makkelijk in te stellen.
Communicatie met Bereik is ook...

Het is gebruiksvriendelijk, makkelijk in te stellen.
Communicatie met Bereik is ook top!

Ik ben tot dusver een tevreden gebruiker!

Als tip zou ik nog graag een aanvulling voor openingstijden, wensen voor het invoeren van vakantiedagen en/of feestdagen.

Super!

Hildebrand

Ik ben best enthousiast over Bereik.io. Het is mijn tweede vaste nummer. Mijn eerste vaste nummer loopt via T-Mobile met Office Essential. Dat is goedkoper (7,50 euro p/m + normale mobiele... Ik ben best enthousiast over Bereik.io. Het is mijn tweede vaste nummer. Mijn eerste vaste nummer loopt via T-Mobile met Office Essential. Dat is goedkoper (7,50 euro p/m + normale mobiele abonnement), maar heb je niet de mogelijkheid van een welkomsboodschap, keuzemenu, en dergelijke. Wel is wegbellen met het nummer dan simpeler. Wat ik alleen jammer vind is dat je per nummer waar je naartoe wil doorverbinden 15 euro moet betalen.

Mijn ervaring beschrijf ik als volgt:

Handige service, vooral bij doorschakelen naar één nummer

Reactie Rinkel:

Bedankt Hildebrand, we waarderen je review zeer! Goed om te zien dat je een afweging hebt gemaakt met andere partijen, de juiste keuze voor je zakelijke telefonie is belangrijk. Voor een abonnement... Bedankt Hildebrand, we waarderen je review zeer! Goed om te zien dat je een afweging hebt gemaakt met andere partijen, de juiste keuze voor je zakelijke telefonie is belangrijk. Voor een abonnement zoals Office Essential betaal je bij ons slechts €4,99 p/m. maar juist de extra functionaliteiten maken je telefonie compleet. Daarom heb je met Bereik Meer zeker de juiste keuze gemaakt! Welkom :-)

Martin

Snelle service, makkelijk bestelproces, zeer overzichtelijk systeem, daar waar andere aanbieders lager scoren krijgt deze aanbieder een welverdiende 5 sterren!

Snelle service

Reactie Rinkel:

Martin, van 5 sterren werden wij al blij, maar met de aanvulling van jouw complimenten heb je ons dus nóg blijer gemaakt (en een beetje verlegen). Bedankt voor dit!

Jorick

Door Bereik hebben wij een betere en makkelijkere gastervaring voor onze gasten. De Front Office kan gemakkelijk de telefoon doorschakelen naar een collega. De software is makkelijk in gebruik, een... Door Bereik hebben wij een betere en makkelijkere gastervaring voor onze gasten. De Front Office kan gemakkelijk de telefoon doorschakelen naar een collega. De software is makkelijk in gebruik, een perfecte aanwinst voor ons restaurant.

Gastervaring is verbeterd

Reactie Rinkel:

Dit zijn de berichten waar we het voor doen, bedankt Jorick! En natuurlijk fijn dat jullie weer mooie dagen kunnen draaien met jullie team, heel veel succes!

Tymon

Vanaf vandaag zijn wij nu altijd telefonisch bereikbaar. Dat is in ons beroep wel heel erg belangreik.

Werkt uitstekend!

Reactie Rinkel:

Kijk, dit zijn mooie cijfers Tymon. Bedankt dat je de tijd hebt genomen om dit compliment te schrijven, waarderen we!

Chris

Redstuff Industrial cleaning material

Mijn ervaring beschrijf ik als volgt:

Works perfect without any issues

Reactie Rinkel:

Thank you for taking the time to review us Chris! These 5 short but powerful words are the fuel to our engine ;-)

teun

Ik gebruik Bereik.io al een tijdje en heb er eigenlijk geen op en aanmerkingen over super goede serves en een handig nummer:)

Werkt goed!

Reactie Rinkel:

Teun, wat heb je ons weer blij gemaakt met een 10 en je review. Dat is natuurlijk hartstikke mooi, bedankt!

Storm

Werkt goed, snel en gebruiksvriendelijk. zeker een aanrader. Veel moderner dan de concurrent. Helpt onze webshop frogsanddogs.nl heel erg.

Top, goede IT-applicatie

Reactie Rinkel:

Kijk, dit is nou eens een mooie start van de week! Bedankt voor deze top review, fijn dat onze dienst zo goed bij jullie aansluit :-)

Jacqueline

Zeer blij met het “vaste� nummer via Bereik. Top. En de service is uitstekend. Persoonlijk en duidelijk. Ik ben erg blij in ieder geval met de stap. Daarnaast is prijs kwaliteit ook goed. Ik zou... Zeer blij met het “vaste� nummer via Bereik. Top. En de service is uitstekend. Persoonlijk en duidelijk. Ik ben erg blij in ieder geval met de stap. Daarnaast is prijs kwaliteit ook goed. Ik zou het anderen ook zo aanraden.

Super service

Reactie Rinkel:

Wauw, wat een fijn compliment (we werden er zelfs een beetje verlegen van). Bedankt voor het schrijven van deze mooie review, we blijven knallen om de 10 hoog te houden!

rene

Mijn ervaring tot nu toe is zeer positief, je kan op een eenvoudige manier door het veld van mijnbereik en als je vragen hebt, dan wordt je vriendelijk en professioneel te woord gestaan.

Professioneel en klant vriendelijk

Reactie Rinkel:

Het doet ons altijd goed om te lezen dat onze dienst eenvoudig te gebruiken is, dat is altijd onze doelstelling geweest! Fijn dat je de tijd hebt genomen om een review voor ons achter te laten Rene,... Het doet ons altijd goed om te lezen dat onze dienst eenvoudig te gebruiken is, dat is altijd onze doelstelling geweest! Fijn dat je de tijd hebt genomen om een review voor ons achter te laten Rene, waarderen we :-)