Rinkel

Majid

Ik wacht nu op de opnames van Wietske. Hebben jullie een affiliate program? Ik denk dat ik jullie namens mijn bedrijf sterk kan vertegenwoordigen.

Ontzettend tevreden!

Reactie Rinkel:

Majid, wat leuk om te lezen en bedankt voor je mooie review! We hebben wel een partnerprogramma wat wellicht interessant voor je kan zijn, mail ons gerust even. Wie weet kunnen wat wat voor elkaar... Majid, wat leuk om te lezen en bedankt voor je mooie review! We hebben wel een partnerprogramma wat wellicht interessant voor je kan zijn, mail ons gerust even. Wie weet kunnen wat wat voor elkaar betekenen.

HT- Immobilien

Na lang zoeken kwam ik bij Bereik.
Eindelijk de dienst die ik zocht.
Lekker no nonsens, en alleen betalen voor wat je gebruikt.

Werkt simpel en klantvriendelijk

Reactie Rinkel:

Ojee, heb je lang gezocht? Dat zal ik marketing moeten vertellen... ;-)
Gelukkig heb je ons gevonden, bedankt voor je top review!

Sanne

Super klantenservice. Product was direct online en te gebruiken. Handige applicatie en snel in gebruik.

Mijn ervaring beschrijf ik als volgt:

Top service & direct online!

Reactie Rinkel:

Hi Sanne, wat een fijne review! Precies waarom we Bereik zijn gestart: makkelijk te gebruiken en direct zakelijk bereikbaar zijn. Bedankt voor je tijd om een review te schrijven, waarderen we!

Tim

Binnen 5 minuten hadden wij een 085 nummer welke zonder Sim kaart gebruikt kan worden op een mobiele telefoon. Ideaal! Echt een aanrader!

Top service!

Reactie Rinkel:

Hi Tim, wat top dat alles zo snel is gelukt. We zijn blij dat jullie je aan ons 'clubbie' hebben toegevoegd en bedankt natuurlijk voor de geweldige review!

Hitesh

Na uitvoerige vergelijking en persoonlijk contact met verschillende partijen hebben wij ervoor gekozen om met Bereik in zee te geen. Zij denken proactief met je mee, maken van jouw probleem hun... Na uitvoerige vergelijking en persoonlijk contact met verschillende partijen hebben wij ervoor gekozen om met Bereik in zee te geen. Zij denken proactief met je mee, maken van jouw probleem hun probleem, en zorgen ervoor dat je zorgeloos kunt genieten van een professionele opzet m.b.t. de zakelijke telefonie. Dat uiteraard naast het feit dat de software uitstekend zijn werk doet.

Mijn ervaring beschrijf ik als volgt:

Geweldig geholpen; het verschil? Ze denken vanuit passie met je mee!

Reactie Rinkel:

Soms krijg je een review waar je gewoon eventjes stil van bent. Hier doen we het allemaal voor :-) bedankt Hitesh!

NanoProf's

Werkt goed, alleen weinig mensen maken er geen gebruik van

Werkt goed

Reactie Rinkel:

Een 10?! Wauw, hadden we dit cijfer op school maar wat vaker gekregen... ;-) bedankt! Inmiddels hebben wij al duizenden ondernemers mogen helpen met hun telefonische bereikbaarheid. We zijn blij dat... Een 10?! Wauw, hadden we dit cijfer op school maar wat vaker gekregen... ;-) bedankt! Inmiddels hebben wij al duizenden ondernemers mogen helpen met hun telefonische bereikbaarheid. We zijn blij dat we jullie nu ook mogen helpen om altijd professioneel bereikbaar te zijn!

DMQ

Heel blij met de geboden diensten

Mijn ervaring beschrijf ik als volgt:

Geweldige oplossing voor bedrijven!

Reactie Rinkel:

Wat een onwijs mooie review hebben we van jullie gekregen, bedankt hiervoor!

Geert

Werkt geweldig , zeer duidelijk , perfect account

Direct geregeld !

Reactie Rinkel:

Een 10... Geert je hebt onze developer verlegen gemaakt! Wat tof om zo'n mooi cijfer te mogen ontvangen en dat je Bereik zo prettig ervaart. Wij blijven doorgaan om dit cijfer hoog te houden.

Pim

Bereik is een aanrader, voor de prijs per maand heb je alle opties die je wilt hebben voor het contact met je klanten. Ik ben erg tevreden over hoe het instelbaar is en hoe goed het werkt.

Mijn ervaring beschrijf ik als volgt:

Erg gebruiksvriendelijk en heel erg handig!

Reactie Rinkel:

Zo Pim, hier werden wij wel erg blij van, bedankt! Goed om te zien dat Bereik past bij jouw organisatie en dat alles is gelukt met de instellingen.

Mike

Helemaal top

Mijn ervaring beschrijf ik als volgt:

Duidelijke uitleg en ondersteuning en direct bereikbaar

Reactie Rinkel:

Kort maar krachtig Mike, heel erg bedankt voor dit compliment!