Rinkel

raudy

Ongekend goede service

Mijn ervaring beschrijf ik als volgt:

Buitengewoon goede service !

Reactie Rinkel:

En dit is een buitengewoon fijne review Raudy, dank je wel!

Sjors

Scherp geprijsd, goede service, doet wat het moet doen!

Werkt goed

Reactie Rinkel:

Bedankt voor de review Sjors, altijd goed om te weten!

Martin

Snel, gemakkelijk en professioneel.

Goede ervaring mee!

Reactie Rinkel:

En dat is precies waar we voor staan, bedankt Martin!

Team Cargo B.V.

Eenvoudig en simpel zoals het hoort.

goed bereikbaar voor vragen top service

TOP service

Reactie Rinkel:

Bedankt voor deze TOP review Team Cargo, hier maken jullie ons blij mee!

Vivienne

Eerst een paar dagen gratis geprobeerd en nog even met de helpdesk contact gehad om zeker te weten dat alles wat we wilden ook inderdaad kon, en welk abonnement daarbij het beste was om af te... Eerst een paar dagen gratis geprobeerd en nog even met de helpdesk contact gehad om zeker te weten dat alles wat we wilden ook inderdaad kon, en welk abonnement daarbij het beste was om af te sluiten.

Alles was heel eenvoudig door mijzelf in te stellen via de portal op de website en de app in de telefoon. Het was precies wat wij zochten om maximaal bereikbaar te zijn voor onze patiënten en opdrachtgevers.

Mijn ervaring beschrijf ik als volgt:

Snel, eenvoudig en denken mee

Reactie Rinkel:

Vivienne, je had ons niet blijer kunnen maken. Een uitgebreide review met een mooi compliment, die ga ik natuurlijk direct doorgeven aan onze supportafdeling!

Annika

De hulp chat is goed in te zetten voor directe hulp bij het inrichten van je account. Ik word iedere keer snel te woord gestaan, en zo nodig gebeld om eea te verduidelijken. Altijd op een... De hulp chat is goed in te zetten voor directe hulp bij het inrichten van je account. Ik word iedere keer snel te woord gestaan, en zo nodig gebeld om eea te verduidelijken. Altijd op een persoonlijke en doeltreffende manier.

snel, probleemoplossend en meedenkend

Reactie Rinkel:

Doen ze goed hé? Die mannen van support! Bedankt voor je mooie review Annika, die ga ik natuurlijk direct doorgeven.

Christine

Doet wat hij moet doen

Doet wat het moet doen

Reactie Rinkel:

Nou... dan kunnen we naar huis! Bedankt Christine voor je review!

Alex

Geen op- of aanmerkingen

Super

Super bedankt Alex!

Sonja

Voor een goede prijs een uitstekende service. Je wordt ook altijd vriendelijk te woord gestaan als er een vraag is.

Goede prijs kwaliteitverhouding

Reactie Rinkel:

Ik zag blije gezichten op onze supportafdeling toen ze jouw review zagen binnenkomen Sonja. Bedankt!

Maxime

Erg fijn dat je makkelijk een vast nummer kunt nemen. Met telefooncentrale functie die alles bied wat je nodig hebt.

Mijn ervaring beschrijf ik als volgt:

Super handig en makkelijk in gebruik

Reactie Rinkel:

Wat wil een mens nog meer! Bedankt voor deze review Maxime :-)