Rinkel

Ali

Na een lange zoektocht ben ik bij bereik terechtgekomen en tot nu toe ben ik zeer tevreden.

Mijn ervaring beschrijf ik als volgt:

Snelle service en een overzichtelijke website

Reactie Rinkel:

Goed om te horen Ali! Wij zijn ook blij dat je ons hebt gevonden en bedankt voor je geweldige beoordeling.

R.C.N.

Duidelijke uitleg over jullie dienst/product. Makkelijk en snel in gebruik.

Makkelijk in gebruik

Reactie Rinkel:

Bedankt voor je mooie beoordeling en fijn op te horen dat je het opzetten als makkelijk, duidelijk en snel hebt ervaren. Mocht je gaandeweg toch nog ergens tegen aanlopen dan horen wij dat... Bedankt voor je mooie beoordeling en fijn op te horen dat je het opzetten als makkelijk, duidelijk en snel hebt ervaren. Mocht je gaandeweg toch nog ergens tegen aanlopen dan horen wij dat natuurlijk graag van je per email, chat of uiteraard telefonisch ;)

Goede ervaring. vriendelijke tewoord gestaan door team van bereik

Good experience

Reactie Rinkel:

Bedankt voor je geweldige beoordeling!

Theo

They handled a quick change in our communication in a record time.
Implementing new software without any problem.

Thanks again for all the good work!

PROFESSION NO NONCENCE COMPANY

Reactie Rinkel:

Thank you for a perfect 10 Theo, much appreciated!

Robbin

Ik ben al een aantal jaar klant, en ben zeer tevereden over de dienstverlening van bereik.

Geweldige service

Reactie Rinkel:

Bedankt voor je positieve beoordeling Robbin!

Harro

Loop al aardig wat jaartjes mee in de ecommerce branche maar petje af voor wat deze club presteert. Super gebruiksvriendelijke website waarbij je erg goed wordt geholpen. Incl direct opnemen van... Loop al aardig wat jaartjes mee in de ecommerce branche maar petje af voor wat deze club presteert. Super gebruiksvriendelijke website waarbij je erg goed wordt geholpen. Incl direct opnemen van voicemails (of het uitbesteden aan een professional). En dat alles tegen een voordelig maandtarief. Top!

Geweldig online gebruiksgemak!

Reactie Rinkel:

Bedankt voor je positieve feedback Harro! We doen ons best om je zo goed mogelijk van dienst te zijn in een 1-stop-shop :-) Hopelijk mogen wij je nog lang van dienst zijn.

Julien

Very friendly and professional people with an excellent Quality2Price ratio!

Perfect!

Reactie Rinkel:

Thank you for a perfect 10 Julien, much appreciated!

Martin

Per 1 september niet meer bereikbaar via de oude ISDN weg dus op zoek naar een andere centrale of oplossing. Na veel zoeken en vergelijken terecht gekomen bij Bereik.io, legio opties meer dan de... Per 1 september niet meer bereikbaar via de oude ISDN weg dus op zoek naar een andere centrale of oplossing. Na veel zoeken en vergelijken terecht gekomen bij Bereik.io, legio opties meer dan de oude ISDN centrale en nu een zéér professionele (telefonische) uitstraling!

Awesome.....

Reactie Rinkel:

Bedankt voor je beoordeling Martin! Fijn dat we je oude ISDN centrale hebben kunnen vervangen.

Kidzstore.eu

Wij zijn een jaar geleden begonnen met de oplossing van Bereik. Het was de goedkoopste aanbieder voor deze 'mobiele oplossing' met een vaste telefoonnummer. Afgelopen maand zijn wij overgestapt naar... Wij zijn een jaar geleden begonnen met de oplossing van Bereik. Het was de goedkoopste aanbieder voor deze 'mobiele oplossing' met een vaste telefoonnummer. Afgelopen maand zijn wij overgestapt naar een oplossing met een vaste telefoon via Bereik. Ze hebben ons goed geholpen en alles werkt naar behoren. Top service!

Mijn ervaring beschrijf ik als volgt:

Prima oplossing voor een nette prijs

Reactie Rinkel:

Goed om te horen! Bedankt voor je beoordeling.

Mark

Sinds een maandje klant, mooie functies, alles werkt perfect. Ook de app een goede aanrader om uit te bellen met je zakelijke nummer.

So far so good

Reactie Rinkel:

Bedankt voor je top beoordeling Mark!