Rinkel

William

Ik ben u bezig om mijn telefooncentrale in te richten. wat een mooie mogelijkheden. precies waar ik naar op zoek was. En ik heb een mooi
010 nummer gevonden!
Nog niet actief geadverteerd,...
010 nummer gevonden!
Nog niet actief geadverteerd, maar ik kan niet wachten!

Mijn ervaring beschrijf ik als volgt:

geweldige mogelijkheden bij bereik!

Reactie Rinkel:

Wat werden wij blij van jouw review William! Hartelijk bedankt dat je de moeite hebt genomen om wat over ons te schrijven en uiteraard het belangrijkste: fijn dat je zo tevreden bent met Bereik!

Marc

Doet precies waarvoor we dit hebben aangeschaft.

Mijn ervaring beschrijf ik als volgt:

Doet precies wat we willen

Reactie Rinkel:

Blij dat alles werkt naar behoren! Wij waarderen enorm dat je de tijd hebt genomen om een review voor ons te schrijven :-)

peter

Wij zijn een vereniging en willen onze vrijwilligers ondersteunen met alle mogelijke middelen. Bereik.io betekent voor onze vrijwilligers geen eigen belminuten inleveren en eenvoudig bereikbaar zijn.

alle beloftes waargemaakt

Reactie Rinkel:

Bedankt voor deze mooie review Peter! Alle mensen bij OOK werken samen aan hele bijzondere en belangrijke momenten voor anderen en wij zijn trots om met jullie samen te mogen werken!

Stefan

Snel geregeld en goede service

Erg tevreden

Reactie Rinkel:

Bedankt voor dit geweldige cijfer Stefan, daar maak je ons heel blij mee!

Lodewijk

Erg enthousiast over het gemak van Bereik.io

Supereenvoudig goed bereikbaar!

Reactie Rinkel:

Kijk, dit zijn fijne berichten! Dank je wel :-)

Ernst

One number for all communications.

One number for all communications.

Great solution for start-ups with nice extra features available at low cost. saves you an extra cellular number plus subscription fee plus double-sim phone.

Mijn ervaring beschrijf ik als volgt:

Great solution - keeping business relaxed

Reactie Rinkel:

Thank you for this great review, you just put a smile on our faces!

Mm

Niet aan vragen

Nooit aan vragen

Reactie Rinkel:

Thank you so much, we really appreciate you taking the time to review us!

Nader

Good experience

Very good

Reactie Rinkel:

Bedankt voor je beoordeling (en nog een 10 ook!).

Peter

Very quick and accurate response

Helpfull

Reactie Rinkel:

Thank you so much, we really appreciate you taking the time to review us!

Mario

Geen rompslomp, binnen een paar minuten geregeld en operationeel. Geen activatieperiode en onnodige administratieve handelingen. Mogelijkheden zijn professioneel en goed ondersteund. Bereik is zeker... Geen rompslomp, binnen een paar minuten geregeld en operationeel. Geen activatieperiode en onnodige administratieve handelingen. Mogelijkheden zijn professioneel en goed ondersteund. Bereik is zeker aan te bevelen.

Snel, professioneel en

Reactie Rinkel:

Fijn om te horen! We gaan er alles aan doen om die 10 te blijven verdienen!