Rinkel

Martin

Goede service en ondersteuning! Veel functies zodat je altijd optimaal bereikbaar kunt zijn. Alleen jammer dat onbeperkt bellen en gebeld worden eigenlijk maar 400 minuten per maand is. Dat is 20... Goede service en ondersteuning! Veel functies zodat je altijd optimaal bereikbaar kunt zijn. Alleen jammer dat onbeperkt bellen en gebeld worden eigenlijk maar 400 minuten per maand is. Dat is 20 minuten per dag (5 dagen p/wk), oftewel 1 uitgaand gesprek van 10 minuten per dag.

Mijn ervaring beschrijf ik als volgt:

Prima telefonie oplossing voor zelfstandigen die veel buiten de deur zijn.

Hi Martin,
Hi Martin,
Bedankt voor je mooie beoordeling! Voor wat betreft het onbeperkt bellen heb je tot op zekere hoogte gelijk, er wordt een grens gesteld op 500 (niet 400) minuten. Dat is wel per gebruiker, dus als je met 3 personen gebruik maak van de dienst; dan zijn dat al 1500 minuten. Wij baseren deze "grens" op het gemiddelde verbruik van onze klanten, daaruit blijkt dat men met 500 minuten per maand (en per persoon) eigenlijk nooit tegen die grens aan zal lopen. Die regel is enkel in het leven geroepen om misbruik te voorkomen, het is dan ook zeker niet zo dat wij bij overschrijding al een meerprijs in rekening brengen of een abonnee zullen afsluiten. Dat doen wij pas als allerlaatste (nood)oplossing (en na diverse waarschuwingen).
Maak je dus geen zorgen :-)

Paul

Als kleine ondernemer geeft een telefonische bereikbaarheid met een vast telefoonnummer dat niet aan een adres is gekoppeld, een professionele uitstraling. Met de oplossing van Bereik wordt dit... Als kleine ondernemer geeft een telefonische bereikbaarheid met een vast telefoonnummer dat niet aan een adres is gekoppeld, een professionele uitstraling. Met de oplossing van Bereik wordt dit geleverd en ben ik in staat om mijn tijden van bereikbaarheid zelf te regelen, terwijl de klant professioneel (als je natuurlijk je ingesproken teksten goed inspreekt) geholpen wordt.
Erg blij met deze dienst en dat ook nog tegen een acceptabel tarief.

Mijn ervaring beschrijf ik als volgt:

Goede oplssing voor kleine ondernemers

Reactie Rinkel:

Je slaat de spijker op z'n kop! Telefonisch beter bereikbaar zijn en je uitstraling naar een nieuw niveau tillen, daar proberen we je bij te helpen :-) Enorm bedankt voor je top-review (en het mooie... Je slaat de spijker op z'n kop! Telefonisch beter bereikbaar zijn en je uitstraling naar een nieuw niveau tillen, daar proberen we je bij te helpen :-) Enorm bedankt voor je top-review (en het mooie cijfer natuurlijk!).

Olga

Bij aanvragen proefabonnement via chatfunctie verschillende vragen gesteld

Mijn ervaring beschrijf ik als volgt:

snel en duidelijk antwoord op vragen

Welkom bij Bereik! :-) We staan je graag te woord bij verdere vragen

Daniel

Duidelijke communicatie met de medewerkers.

Goede service

Reactie Rinkel:

Bedankt voor je beoordeling!

Reinier

Eindelijk kan ik overal gebruikmaken van mijn vaste nummer met in- en uitgaande gesprekken. Tegen een aanvaardbaar tarief zijn functionaliteiten toe te voegen, waardoor een nog professionelere... Eindelijk kan ik overal gebruikmaken van mijn vaste nummer met in- en uitgaande gesprekken. Tegen een aanvaardbaar tarief zijn functionaliteiten toe te voegen, waardoor een nog professionelere uitstraling bereikt kan worden.

Mijn ervaring beschrijf ik als volgt:

een vast nummer met het gemak van een mobiel

Reactie Rinkel:

Wauw! Bedankt voor dit topcijfer, daar doen we het voor :-) we hopen je nog lang van dienst te mogen zijn.

Jaap

Good service

Good

Reactie Rinkel:

We appreciate the positive review, thanks for taking the time!

Leon

Alles instellen was zeer snel geregeld. Het grote voordeel is dat we op locatie nu ook op het vaste nummer bereikbaar zijn. Als klein verbeterpunt zouden we graag zien dat nummers op het tabblad... Alles instellen was zeer snel geregeld. Het grote voordeel is dat we op locatie nu ook op het vaste nummer bereikbaar zijn. Als klein verbeterpunt zouden we graag zien dat nummers op het tabblad gesprekken ook te verwijderen zouden zijn. Dat is makkelijk bij het terugbellen.

Mijn ervaring beschrijf ik als volgt:

Instellen gaat makkelijk en er is veel mogelijk

Reactie Rinkel:

Bedankt voor het mooie cijfer en de goede feedback! Wij nemen het mee in onze afweging bij nieuwe ontwikkelingen binnen de gesprekshistorie.

Sumaiya

Ik werd heel professioneel benaderd voor mijn nieuwe webshop en er werd netjes advies gegeven betreft de keuring.

Goede Service

Reactie Rinkel:

Bedankt voor dit top cijfer!

Aram

We hebben ruim een jaar een hele goede ervaring met mijn bereik gehad. Goede en vriendelijke klantenservice en veel gemak ervaren.
We zijn inmiddels erg gegroeid en hebben hierdoor een...
We zijn inmiddels erg gegroeid en hebben hierdoor een geavanceerder systeem nodig. Hierdoor moeten we met pijn in het hart afscheid nemen.

Even echte aanrader voor de kleine ondernemender!!

Mijn ervaring beschrijf ik als volgt:

Perfecte service voor de kleine ondernemer

Reactie Rinkel:

Ook al zien we je natuurlijk liever niet vertrekken, wij zijn blij te horen dat we een (kleine) rol hebben mogen spelen in het succes van je onderneming! Bedankt voor het top cijfer en success bij... Ook al zien we je natuurlijk liever niet vertrekken, wij zijn blij te horen dat we een (kleine) rol hebben mogen spelen in het succes van je onderneming! Bedankt voor het top cijfer en success bij het verder uitbouwen van het bedrijf :-)

Thomas

Transparante manier van verkopen, erg prettig.

Mijn ervaring beschrijf ik als volgt:

Goed product voor een fatsoenlijke prijs

Reactie Rinkel:

Bedankt voor je top beoordeling Thomas. Wij vinden het heel belangrijk om zo transparant mogelijk te zijn! Fijn om te horen dat je dat waardeert :D