Rinkel

Jeroen

In algemene zin een goede dienst, en makkelijk te gebruiken. Wel zou ik in het keuzemenu eenvoudiger mensen willen kunnen selecteren op naam (uit de lijst met gebruikers), en zou het wel heel... In algemene zin een goede dienst, en makkelijk te gebruiken. Wel zou ik in het keuzemenu eenvoudiger mensen willen kunnen selecteren op naam (uit de lijst met gebruikers), en zou het wel heel makkelijk zijn om iemand tijdelijk onbereikbaar te maken (bijv. vanwege vakantie of ziekte), zonder dat ik het nummer van die persoon hoef te verwijderen uit een doorschakellijstje.
Ook zou ik in de gebruikerslijst iemand graag een "alias" willen kunnen geven; nu hebben we twee personen met dezelfde voornaam als gebruiker, en het is daardoor niet in één oogopslag duidelijk wie welke persoon is. Een alias kunnen geven (of ook de achternaam tonen in die lijst) zou dan wel helpen.

Mijn ervaring beschrijf ik als volgt:

Goede dienst, met een paar verbeterpunten

Reactie Rinkel:

Kijk Jeroen, dit wordt enorm gewaardeerd. Allereerst bedankt voor je review en natuurlijk de feedback, hier kunnen we zeker wat mee!
Het keuzemenu krijgt toevallig deze maand een nieuwe update,...
Het keuzemenu krijgt toevallig deze maand een nieuwe update, hierdoor wordt het makkelijker om met het menu te werken en daarmee mensen te selecteren of tijdelijk 'uit te zetten', zoals je wenst.
Wat betreft de aliassen, dat is zeker een goed punt. Ik heb het doorgegeven aan het development team, zij gaven aan dat hier zeker een mooie oplossing voor moet worden bedacht, die we hopelijk bij een volgende release mee kunnen geven!

Niels

Easy to set up and use. It fits great for our new startup to give a professional impression with the business number and welcome message helping the customers understand who they are calling. Easy to set up and use. It fits great for our new startup to give a professional impression with the business number and welcome message helping the customers understand who they are calling.

Would be a perfect 5 stars if you could decline a call on your personal handset and having that call be redirected to the business voice mail instead of my private one.

Works like it should

Reactie Rinkel:

Thank you Niels, these kind of reviews are pushing us to keep working on our improvements! As for your feedback about declining a call: Unfortunately with declining a call it's not possible to keep... Thank you Niels, these kind of reviews are pushing us to keep working on our improvements! As for your feedback about declining a call: Unfortunately with declining a call it's not possible to keep both at this point. You can fix this by turning off your private voicemail. But I will definitely give this info back to the development team!
If you want to redirect a call to your business voicemail, you should not decline the call but just let it go to voicemail. With the 'Rinkeltijd' you can shorten your seconds so the business voicemail will play before your private one. Please give us a call or chat with us if we can help you with this issue!

martin

Mijn ervaring is dat bereik best goed bereikbaar is en ook mee denken met wat we nodig hebben

inplaats van op kantoor 10000 telefoons te hebben en 10000 nummer hebbn we hier 1 nummer voor alle afdelingen en zo

Mijn ervaring beschrijf ik als volgt:

Geweldig geen skils nodig elke zzper kan dit hebben

Reactie Rinkel:

Martin, wat goed om te horen dat Bereik zo makkelijk te gebruiken is. Dat is namelijk precies de reden waarom we alles zo gebruiksvriendelijk mogelijk hebben gemaakt en blijven maken. Als... Martin, wat goed om te horen dat Bereik zo makkelijk te gebruiken is. Dat is namelijk precies de reden waarom we alles zo gebruiksvriendelijk mogelijk hebben gemaakt en blijven maken. Als ondernemers heb je het namelijk al druk genoeg :-) bedankt voor je review!

Volker

Functioneert prima!

Top geregeld

Reactie Rinkel:

Kort maar krachtig Volker, heel erg bedankt!

Hans

Wij gebruiken Bereik.io nu ruim 1,5 jaar en niets dan lof.

Bij het overzetten vanuit Skype supergoed geholpen, vragen altijd direct beantwoord.

Goede geluidskwaliteit, dat was...
Wij gebruiken Bereik.io nu ruim 1,5 jaar en niets dan lof.

Goede geluidskwaliteit, dat was bij Skype wel anders.

Goede app en webpagina om het systeem in te richten.

En helemaal niet duur voor een vast nummer met zoveel faciliteiten.

Wij hebben buiten de openingstijden een opname met de info wanneer we open zijn enzo, tijdens openingstijden kiezen we naar welke medewerker we het nummer willen doorschakelen. Je kunt ook in volgorde of tegelijk naar meerdere medewerkers doorschakelen zodat je als bedrijf altijd bereikbaar bent.

Uitbellen met het vast nummer vanaf je mobiel kan ook, dat ziet er ook een stuk professioneler uit.

Kortom, zeer geschikt voor het bereikbaar zijn op een vast nummer.

Werkt super

Reactie Rinkel:

Al 1,5 jaar bij ons bereikbaar Hans, wat gaat de tijd toch hard! Wat tof dat je de moeite neemt om zo'n mooie review te schrijven, daar maak je ons heel blij mee. Op nog vele jaren!

Sonja

Mijn bereik biedt veel opties waar wij als locatie onafhankelijk team profijt van hebben zoals een antwoordapparaat, tijden aan te kunnen geven wanneer je bereikbaar bent en de mogelijkheid om de... Mijn bereik biedt veel opties waar wij als locatie onafhankelijk team profijt van hebben zoals een antwoordapparaat, tijden aan te kunnen geven wanneer je bereikbaar bent en de mogelijkheid om de inkomende gesprekken te monitoren.

De verhuizing van het nummer was veel sneller dan verwacht.

Mijn ervaring beschrijf ik als volgt:

Fijne optie, nummer verhuizing snel geregeld

Reactie Rinkel:

Wat goed dat de verhuizing zo snel gelukt is Sonja. We zijn blij dat je nu bij ons clubje hoort en natuurlijk heel erg bedankt voor je review!

Nevin

Bestelling geplaatst minuut later kon ik kosteloos gebeld worden en natuurlijk uitbellen ook, een paar vragen gesteld per mail binnen 1 werk dag een terugkoppeling gekregen, gebruik gemaakt van de... Bestelling geplaatst minuut later kon ik kosteloos gebeld worden en natuurlijk uitbellen ook, een paar vragen gesteld per mail binnen 1 werk dag een terugkoppeling gekregen, gebruik gemaakt van de Voice over service er stond vermeld dat ik binnen 2 tot 5 werkdagen de VoiceOver zou ontvangen en binnen 1,5 dag heb ik de VoiceOver ontvangen.

en ik moet eerlijk wezen website van Bereik.io ziet er hartstikke aantrekkelijk uit.

uitmuntende service

Reactie Rinkel:

Je weet ons wel blij te maken Nevin! Bedankt voor je waardevolle review. Ik heb de ontwikkelaar ook direct je complimenten over de website doorgegeven, hij zat te stralen op zijn developers-stoel... Je weet ons wel blij te maken Nevin! Bedankt voor je waardevolle review. Ik heb de ontwikkelaar ook direct je complimenten over de website doorgegeven, hij zat te stralen op zijn developers-stoel hoor ;-)

Yassir

Na lang zoeken hebben wij voor ons bedrijf gekozen voor een vaste nummer bij Bereik.io
De diensten zijn gebruiksvriendelijk en uitgebreid en de prijs is ook goed te doen. Het kan alleen duur uitvallen als meerdere gebruikers er gebruik van gaan maken.
Ik kan Bereik.io zeker aanraden voor elke zzp'er en alle mkb's.

Mijn ervaring beschrijf ik als volgt:

Ideale oplossing voor de zzp'er en mkb

Reactie Rinkel:

Yassir, het doen ons goed om zo'n waardevolle review van je te ontvangen. Heel erg bedankt!

Tina

Ik ben eigenlijk een oude en een nieuwe klant van Bereik.
Ik ben eigenlijk een oude en een nieuwe klant van Bereik.
Heb al een tijd Bereik gehad, altijd naar volle tevredenheid, even een tijdje gestopt geweest en nu met een nieuw bedrijf begonnen en natuurlijk meteen weer bij Bereik.
Al mijn bandjes in laten spreken door een Voice over, zo kom je ook als klein bedrijf professioneel over bij je klanten.
Heb ook een heel mooi goed onthoudbaar telefoonnummer kunnen kiezen bij Bereik.
Kortom ik ben weer net als toen heel tevreden!

Mijn ervaring beschrijf ik als volgt:

Altijd goed bereikbaar voor je klanten...

Reactie Rinkel:

Tina, wat goed dat je er weer bent. Dat we maar weer mooie jaren kunnen samenwerken, bedankt voor die 10!

Anke

Sinds 1,5 week gebruik ik nu Bereik. Na het proberen van een drietal andere Voipaanbieders ben ik op dit moment een zeer tevreden gebruiker van Bereik. het gemak waarmee je bereik instelt is ten... Sinds 1,5 week gebruik ik nu Bereik. Na het proberen van een drietal andere Voipaanbieders ben ik op dit moment een zeer tevreden gebruiker van Bereik. het gemak waarmee je bereik instelt is ten eerste al een mooie vooruitgang.
Geen ingewikkelde dashboards die ingesteld moeten worden, maar gewoon klik klik en klaar.

Kortom, tot dusver zeg ik: Met Bereik... bereik je meer :-)

perfect

Reactie Rinkel:

Anke, we moeten stiekem toegeven dat het best wel goed voelt om de beste van de klas te zijn! Nouja klas... van de 4 providers die je zorgvuldig hebt afgewogen dan ;-)
Bedankt voor de mooie...
Bedankt voor de mooie complimenten!