Rinkel

Martin

Ben al een paar jaar klant en nog nooit enig probleem ondervonden.
Een geweldige dienst. Bereik doet wat ze beloofd.

Mijn ervaring beschrijf ik als volgt:

Buitengewoon goede service voor een alleszins redelijke prijs.

Reactie Rinkel:

Heel erg bedankt voor je review Martin, op nog vele jaren!

Puro Group

Het is even zoeken om de gegevens uit contacten van je telefoon ook te gebruiken met de app, maar uiteindelijk is dit gelukt!

Contacten

Reactie Rinkel:

Goed dat je het inmiddels hebt kunnen vinden! Je vindt de contacten uit je telefoon naast de 0 in het uitbel-scherm van de Bereik-App. Bedankt voor de review!

Gido

Snel en duidelijk geholpen

duidelijk info via chat!

Reactie Rinkel:

Bedankt Gido! Waarderen we :-)

Patrick

Een sterk product, waarvan de service tot nu toe gecombineerd met de app erg goed bevalt..

Eventueel voor in de toekomst mogelijk kijken naar upload mogelijkheid voor eigen wachtrij tune,

En na het keuze menu de mogelijkheid om meteen in de wachtrij te staan i.o.v dat hij eerst 10 seconde over met gaan.. de overgang is soms wat vreemd.. MAAR dit is allemaal detailwerk.. ik ben blij met jullie

Mijn ervaring beschrijf ik als volgt:

Sterk product voor lage prijs

Reactie Rinkel:

Bedankt voor je review Patrick en suggesties zijn natuurlijk altijd welkom! Een eigen wachtrij-tune gaan we i.v.m. rechten op muziek niet snel voor elkaar krijgen, maar het zou zeker een leuke... Bedankt voor je review Patrick en suggesties zijn natuurlijk altijd welkom! Een eigen wachtrij-tune gaan we i.v.m. rechten op muziek niet snel voor elkaar krijgen, maar het zou zeker een leuke feature zijn. Ik geef je wens uiteraard alsnog door aan onze 'bouwers' ;-) wie weet voor in de toekomst!

Christiaan

Beste Lezer,

Ben geweldig geholpen, had natuurlijk de bekende "domme vragen" en werd zeer professioneel geholpen en het begeleid. Uiterst tevreden hier.

Het aanbod mij te...
Beste Lezer,

Het aanbod mij te bellen was helemaal top....goed service!

Ben geholpen door Arthur, indien mogelijk zou ik hem als contact persoon willen houden.

Vriendelijk dank!

Christiaan van Dijken
The Hospitalitymasters.nl
0683071565

Fantastisch

Reactie Rinkel:

Zó Christiaan, we moeten uitkijken dat Arthur niet enorm naast zijn schoenen gaat lopen, hij is hartstikke blij met je review (en wij natuurlijk ook). Fijn dat je zo tevreden bent!

Maxime

Zeer goede support en erg vriendelijk. Altijd direct geholpen zonder problemen.

Fantastisch

Reactie Rinkel:

Dit zijn altijd van die fijne reviews Maxime, de collega's van support worden er namelijk nóg gezelliger door ;-) Bedankt!

Snel en eenvoudig doorschakelen.
Wat ik we mis: een agenda-functie, waar je kunt aangeven op welke dagen je de telefoon standaard naar 1 persoon zou willen doorschakelen.
Dat maakt de...
Snel en eenvoudig doorschakelen.
Dat maakt de service compleet.

Geen handleiding nodig, transparant

Reactie Rinkel:

Gebruiksvriendelijkheid staat bij ons op 1 Gülhan, het doet ons dan ook goed om je review te lezen! Uitbreidingen aan onze doorschakeling staan op de planning! Ik mag nog niks verklappen, maar ik... Gebruiksvriendelijkheid staat bij ons op 1 Gülhan, het doet ons dan ook goed om je review te lezen! Uitbreidingen aan onze doorschakeling staan op de planning! Ik mag nog niks verklappen, maar ik denk dat je blij gaat zijn met wat komen gaat ;-)

Steven

We zijn onlangs weer overgestapt naar Bereik.io. Na een jaar onze telefoondiensten bij KPN te hebben ondergebracht zijn we tot de conclusie gekomen dat de doorschakel mogelijkheden bij bereik erg... We zijn onlangs weer overgestapt naar Bereik.io. Na een jaar onze telefoondiensten bij KPN te hebben ondergebracht zijn we tot de conclusie gekomen dat de doorschakel mogelijkheden bij bereik erg praktisch zijn. Met name met oog op het thuiswerken is bereik handig in gebruik.

superhandig

Reactie Rinkel:

Welkom terug Steven, we zijn blij dat jullie er weer zijn!

Diebrecht

Met Bereik ben je mobiel vast bereikbaar, in de tijd dat ik hun dienst afnam geen problemen gehad en heb je een vraag is die direct beantwoord. Goed vlot en dynamisch bedrijf.

Mijn ervaring beschrijf ik als volgt:

Goede ervaring met hun dienst

Reactie Rinkel:

Bedankt voor je review Diebrecht, waarderen het enorm!

Peter

Enige vragen over de voorwaarden voor de aanvraag van een Belgisch nummer. Snel, duidelijk en goed geholpen via de chat door medewerkers van Bereik!

Mijn ervaring beschrijf ik als volgt:

Goed, duidelijk en snel antwoord op vraag ten aanzien van buitenland tefoonnummer!

Reactie Rinkel:

Fijn dat alles zo snel geregeld is Peter! Ik heb het meteen doorgegeven aan support en ik zag Arthur al glunderen.