Rinkel

wim

We gaan het Energiehuis-Hilvarenbeek telefonisch bereikbaar maken. Een lokaal nummer met doorverwijzing naar een mobiele telefoon zodat je overal bereikbaar bent.

Mijn ervaring beschrijf ik als volgt:

Duidelijk abonnement en makkelijk in te stellen.

Reactie Rinkel:

Overal bereikbaar zijn met een professionele, lokale uitstraling. Kijk, en dat is nou precies waar Bereik voor bedoeld is. Bedankt voor de review Wim, waarderen we!

Robert

Eenvoudig in gebruik en snel aangemaakt met een prima tarief!

Prima oplossing!

Reactie Rinkel:

Heel erg bedankt Robert, dat doet ons goed om te horen!

Job

Pas kort gebruiker en ben tevreden.

Tevreden tot opheden

Reactie Rinkel:

Job, welkom bij de club! Bedankt voor je review :-)

Miriam

Gewoon antwoord op mijn vraag, prima

Gewoon antwoord op mijn vraag, prima

Reactie Rinkel:

Nou, dat is helemaal prima toch Miriam! Bedankt voor de review :-)

Hamid

Bij het laat betalen wordt altijd contact opgezocht met klant ipv de incassobureau.

Zeer goed aan te raden.

Mijn ervaring beschrijf ik als volgt:

Altijd goed voor de klanten.

Reactie Rinkel:

Naar oplossingen zoeken we altijd samen Hamid, dat werkt wel zo prettig! Bedankt voor het schrijven van deze fijne review.

Jeroen

Bereik.io werkt zoals een digitale Service zou moeten werken. Alles is zelf online te regelen en is overzichtelijk ingedeeld.

Mocht support nodig zijn reageren ze direct en zijn problemen...

Mocht support nodig zijn reageren ze direct en zijn problemen in slechts enkele minuten opgelost.

Snel, duidelijk en overzichtelijk

Reactie Rinkel:

Woehoe (dit is een kreet van blijdschap). Bedankt Jeroen, je vat eigenlijk alles samen wat we willen uitstralen!

Richard

Zeer goed, goed product en zeer behulpzame klantenservice

Zeer goed, goed product en zeer behulpzame klantenservice

Reactie Rinkel:

Top om te horen, en jij zeer bedankt voor je review Richard!

Jesper

Bereik.io kwam ik tegen op Google omdat ik professioneler over wou komen met een 085-nummer ipv een 06. Proefperiode genomen, alles was perfect qua functies. Ik heb na de proefperiode gelijk een... Bereik.io kwam ik tegen op Google omdat ik professioneler over wou komen met een 085-nummer ipv een 06. Proefperiode genomen, alles was perfect qua functies. Ik heb na de proefperiode gelijk een betaald pakket afgenomen. En als ik vragen heb dan is er professionele helpdeskmedeweker op de livechat die je vriendelijk helpt.

Mijn ervaring beschrijf ik als volgt:

Goed bedrijf, duidelijke communicatie, goede support en de prijzen zijn netjes

Reactie Rinkel:

Jesper, je had ons niet blijer kunnen maken op deze druilerige vrijdag. Altijd goed om te zien dat onze afdelingen naadloos in elkaar vallen, zodat jij via ons professioneel bereikbaar wilt zijn.... Jesper, je had ons niet blijer kunnen maken op deze druilerige vrijdag. Altijd goed om te zien dat onze afdelingen naadloos in elkaar vallen, zodat jij via ons professioneel bereikbaar wilt zijn. Bedankt, goed dat je erbij bent!

Pramuka

Aanrader! Zeer veel mogelijkheden voor een scherpe prijs. Telefoonverbinding is uitstekend en valt niet weg (zoals bij voip vaak wél het geval is).

Mijn ervaring beschrijf ik als volgt:

Zeer veel mogelijkheden voor een scherpe prijs.

Reactie Rinkel:

Pramuka, dit zijn toch altijd van die reviews waar je met smart op zit te wachten. Onze verbinding is inderdaad betrouwbaarder dan een verbinding via VoIP. Dus we zijn onwijs blij dat jou dit ook is... Pramuka, dit zijn toch altijd van die reviews waar je met smart op zit te wachten. Onze verbinding is inderdaad betrouwbaarder dan een verbinding via VoIP. Dus we zijn onwijs blij dat jou dit ook is opgevallen. Bedankt!

Ellay

Ik had een aantal vragen over het abonnement en ik werd mooi en duidelijk geholpen.

Ik ga gelijk ook aan de slag om het abonnement online te bestellen.

fijn en duidelijk

Reactie Rinkel:

Wat een mooie review Ellay, welkom bij de Club! :-)