Rinkel

Jeroen

In algemene zin een goede dienst, en makkelijk te gebruiken. Wel zou ik in het keuzemenu eenvoudiger mensen willen kunnen selecteren op naam (uit de lijst met gebruikers), en zou het wel heel makkelijk zijn om iemand tijdelijk onbereikbaar te maken (bijv. vanwege vakantie of ziekte), zonder dat ik het nummer van die persoon hoef te verwijderen uit een doorschakellijstje.
Ook zou ik in de gebruikerslijst iemand graag een "alias" willen kunnen geven; nu hebben we twee personen met dezelfde voornaam als gebruiker, en het is daardoor niet in één oogopslag duidelijk wie welke persoon is. Een alias kunnen geven (of ook de achternaam tonen in die lijst) zou dan wel helpen.

Mijn ervaring beschrijf ik als volgt:

Goede dienst, met een paar verbeterpunten

Reactie Rinkel:

Kijk Jeroen, dit wordt enorm gewaardeerd. Allereerst bedankt voor je review en natuurlijk de feedback, hier kunnen we zeker wat mee!
Het keuzemenu krijgt toevallig deze maand een nieuwe update, hierdoor wordt het makkelijker om met het menu te werken en daarmee mensen te selecteren of tijdelijk 'uit te zetten', zoals je wenst.
Wat betreft de aliassen, dat is zeker een goed punt. Ik heb het doorgegeven aan het development team, zij gaven aan dat hier zeker een mooie oplossing voor moet worden bedacht, die we hopelijk bij een volgende release mee kunnen geven!

Score voor Rinkel: 3.5/5
Zou je ons bij andere ondernemers aanbevelen? Ja